Jump to content

'Moment of Zen' - a Gta V Music Video


OriFilmsGta

Recommended Posts

Ontzettend gaaf gemaakt dit! Camerastandpunten zijn perfect, muziek ook erg passend. Hele kleine minpuntjes zijn de momenten dat de video even zwart is; die vind ik net wat te lang. Ook snap ik de titel niet helemaal. Maar verder niets anders dan lof voor deze film! _O_

Hoe lang ben je eigenlijk bezig geweest met het maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ontzettend gaaf gemaakt dit! Camerastandpunten zijn perfect, muziek ook erg passend. Hele kleine minpuntjes zijn de momenten dat de video even zwart is; die vind ik net wat te lang. Ook snap ik de titel niet helemaal. Maar verder niets anders dan lof voor deze film! worshippy.gif

Hoe lang ben je eigenlijk bezig geweest met het maken?

Bedankt! Ik ben er ongeveer een week mee bezig geweest, maar de meeste tijd ging in het leren gebruiken van de mods. Het maken van de film zelf, zo'n 2 dagen.

De naam komt doordat de film voor een wedstrijd van een ander GTA forum was, met het thema om een film te maken over de Zentorno auto. Vandaar de titel, Moment of Zen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Erg knap gedaan voor een eerste keer! Het thema spreekt mij niet zo aan, maar ik zie er wel mooi camerawerk in terug. De muziek sluit ook goed aan, inderdaad. Bijvoorbeeld rond 3,5 minuut wanneer de stem weer hard gaan zingen en de auto's tegen elkaar opboksen. KUTGW! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...