Jump to content

Hitman: editor serie


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Hallo forum leden,

Ik en Votair zijn laatst begonnen met een serie te maken in de Rockstar editor. Het onderwerp van deze serie is Hitman. Omdat we allebij groot fan zijn van de hitman franchise kwamen we bij het idee om een soort eigen game op beeld te krijgen. We hebben pas een aantal video's/missies gemaakt, maar we zijn nog lang niet klaar. Hieronder staat alles wat we tot nu toe hebben :)

Hitman - A cold kill

Hitman - The Rich showdown

Hitman - The chemical reaction

Hitman - The blackout

The risk of trade

Life's a beach

The dirty job

The weak spot

The plot twist

A playboy's game

Recess

The guilty pleasure

No country for dead men

The narcotic treatment

The divulgation

Monkey business

The cold case operation

Calm before the storm

One of a kind (Finale)

 

Dit is de hele serie, alle afleveringen. Ik hoop dat jullie het wat vinden. Enjoy! ;)

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Had dit topic volgens mij nog nooit gezien bloos.gif

Leuk dat jullie dit doen. Originele verhaaltjes (heb ze nog niet allemaal gezien hoor) en leuk uitgewerkt. Sommige stukjes zijn wat ongeloofwaardig, maar als je daar doorheen kijkt is het prima gedaan. Ga zo door thumbsup2.gif

Hoort dit trouwens niet in Online? Volgens mij is het niet in singleplayer gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was ook nog niet op dit topic gestuit. In het vervolg maar even iets beter in de gaten houden. Allereerste, wat een leuke creatieve thema's! Je ziet duidelijk in ieder filmpje een thema terug en ook de setting die erbij zit. Ik heb ook niet alle filmpjes gekeken, omdat ik daar nogal lang mee bezig zou zijn. Maar al met al kan ik zeggen dat je ook erg gegroeid bent in het maken van ze. Zo vond ik de spanningsboog in je eerst filmpjes eigenlijk totaal niet aanwezig en in je latere filmpjes valt dit toch al wat beter te herkennen. Misschien dat je hier ook wat extra met muziek kan doen? Maar uit eigen ervaring zal de creator daar wel de beperking van zijn neem ik aan? Ook bepaalde scenes van bijvoorbeeld het lopen zou ik wat korter doen, de boodschap daarvan is wel duidelijk en is voor de kijker een beetje 'verspilde' tijd om het zo maar te zeggen. Dan wordt je filmpje wat korter, maar ook wat krachtiger. Keep up the good work zal ik zeggen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjulliewel voor de feedback guys! Wat Guardian zegt ben ik het ook wel mee eens. Ik heb mezelf zien groeien. De allereerste video van deze serie was eigenlijk voor de grap, maar omdat ik er zoveel lol in had om het in elkaar te zetten ben ik verder gegaan. Overigens was dit ook mijn allereerste creatie in de R* editor. Met de tijd ben ik de editor meer leren kennen en heb ik de tools meer onder de knie. Al zijn sommige dingen bijna onmogelijk om over te brengen op de kijker zoals jij wil vanwege wat beperkingen probeer ik het toch zo te laten zien als dat het in mijn hoofd zit. En wat Bas zegt, dat klopt. Het duurt soms wat langer vanwege de loop scenes, maar in die scenes introduceer ik meestal ook mijn targets. Toch zal ik er wat meer op proberen te letten :tu:

Weer 2 nieuwe episodes waarvan een in de sneeuw :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...