Jump to content

Welke GTA Online heist vind jij het leukste?


Michael

Welke GTA Online heist vind jij het leukste?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA Online heist vind jij het leukste?

    • Fleeca Job
      1
    • Prison Break
      0
    • Humane Raid
      10
    • Series A
      0
    • Pacific Standard
      4


Recommended Posts

med_gallery_1_164_701849.jpg



Alweer een jaar geleden is de lang verwachte Heist Update toegevoegd aan Grand Theft Auto Online. Twintig nieuwe voertuigen werden toegevoegd waarvan vier die alleen in de missies kunnen worden gevonden. Ook werd er veel kleding toegevoegd en nieuwe functies. Door de hele Grand Theft Auto community is er uitgesproken gereageerd over de heists update, soms negatief maar ook vaak positieve reacties. Maar vandaag gaan we het hebben over onze favoriete heist in GTA Online! Vind je de Fleeca Job leuk of vind je de bankoverval van de Pacific Standard Bank in Vinewood beter?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm. Leuke vraag :Y

Ik wil eerst even zeggen dat ik het jammer vind dat je bij de heists niet kon kiezen uit verschillende manieren zoals dat bij de singleplayer heists wel mogelijk was.

Mijn keuze is eigenlijk snel gemaakt: Humane Labs* Raid, omdat de set-ups stuk voor stuk erg strak zijn. De eerste set-up is simpelweg een vet straatgevecht waar je geambushed wordt. Drie van de andere vier waren gewoon spectaculaire vuurgevechten met de Merryweather soldaten en dan heb je nog de set-up dat je de EMP moet afleveren. Dat is met gemak de strakste en meest uitdagende set-up van alle twintig? Deze heist voelde in zijn geheel uniek aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ikzelf vond de Humane Labs Raid het leukste. Eigenlijk om dezelfde redenen als FFF. Het waren actievolle setups en de uiteindelijk heist was ook vet. Twee man het gebouw in, en twee man in een spectaculaire dogfight. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Pacific Standard... by far.
Waarom? Ach, dat hoef ik toch niet uit te leggen hoop ik? 0_0

Maar wel de final van deze heist (de daadwerkelijke bankoverval dus en de ontsnapping daarna, subliem) _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Op 7/17/2017 om 21:23, AntonTH4Dutch zei:

Pacific Standard... by far.

Weet niet meer zo goed waarom, maar ik vond die heist best wel teleurstellend. Dat hele eerste gedeelte had een been there done that gevoeletje. Maar... Het ambushen van die convoy is echt keivette setup :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favoriete heist is de Humane Labs Raid. Ten opzichte van de andere heists vind ik dat deze heist de meest spectaculaire opdrachten kent. Bij deze missie had ik namelijk echt een beetje het James Bond gevoel. Het idee dat je via het water moet binnen dringen bijvoorbeeld. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...