Jump to content

Ratchet & Clank


JasonStatham

Recommended Posts

Hoe ver ben jij nu met de game? Het laatste wat ik heb gedaan was de Hoverboard challenge op Rilgar, hierna ga ik verder op Nebula G34. Ik weet niet of je van plan bent alle trophies te halen, maar die van de Gold Cup op Rilgar is een flinke uitdaging hoor! blij.gif

Ik moet echt zeggen dat het een geweldige remake is. Met alle positieve dingen die erover zijn geschreven, was ik nog een beetje bang dat het bij mij misschien niet zo goed zou werken en het teveel zou moeten leunen op nostalgie. Maar nee hoor, het speelt echt lekker, de visuals zijn wauw en er zit een leuke tint humor aan.

Ik ben momenteel weer op Gaspar om alle Brains in bezit te krijgen en met die Map-o-Matic is dat een eitje.

De Map-o-Matic zorgt er trouwens voor dat je Golden Bolts en Holo Cards ziet op de desbetreffende (Planet)Map. ;)

Deze krijg je echter pas op

Kalibo III

Verder zijn die Time Challenges voor de Hoverboard (Gold Cup) inderdaad pittig.

Onder 1:35 Finishen op Riglar

Onder 2:05 Finishen op Kalebo

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Jaah, met de map-o-matic gaat alles stuk eenvoudiger icon_mrgreen.gif

Ben je toevallig ook van plan om voor de Platinum Trophy te gaan?

Ik wil het natuurlijk wel gaan proberen maar zal heel lastig gaan worden.

Heb hem toevallig ook op de PS3 gespeeld omdat hij daar onderdeel was van die Ratchet & Clank Trilogy, maar daar niet eens Platinum kunnen halen.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het natuurlijk wel gaan proberen maar zal heel lastig gaan worden.

Heb hem toevallig ook op de PS3 gespeeld omdat hij daar onderdeel was van die Ratchet & Clank Trilogy, maar daar niet eens Platinum kunnen halen.

Ik ben wel van plan om voor de platina te gaan, maar of ik ook doorzet tot 't eind is maar de vraag :D

Er zit wel een flink vervelende missable trophy tussen: Death by Discp.

Verder is die wel heel goed te doen volgens deze Trophy Guide. Wel minstens twee playthoughs, maar dat is niet echt vervelend met zo een fun spel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...