Jump to content

LaszloNagtzaam

Recommended Posts

Hey,

Ik had deze week wat uurtjes over en besloot weer een videoclip te maken. Dit keer een psychidelische clip, op het nummer Lazer Beams. Door veel te expirimenteren heb ik deze, soms hypnotizerende, clip kunnen maken. Uiteraard zijn een koptelefoon en/of boxen een must have voor de

"Lazer Beams"!

Als je epilepsie hebt raad ik je af deze video te bekijken!

Laat even weten wat je ervan vond!

LaszloNagtzaam

Bewerkt: door LaszloNagtzaam
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, wat moet ik zeggen? Ik heb het inmiddels dus echt helemaal gezien met techno, maar hetgeen je wil bereiken met deze video is zonder meer gelukt. Knap gemaakt met een paar shots waar ik echt van moest lachen, voorbeeldje zijn die met de astronaut. Enige wat ik graag had gezien, waren wat meer slowmo/longshots. Voor mijn gevoel is het soms een beetje te.. Maar knap werk hoor :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Soulwax FM is echt mijn lievelingsradiozender, altijd wanneer ik een auto of een motor jat, zet ik gelijk die radio op :D

Weet iemand of je CD's kan bestellen van GTAV versies? Bijvoorbeeld Matias Aguayo - El Sucu Tucu is in originele muziek en niet de Soulwax remix

en zo zijn er nog meer die alleen in GTAV remix is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...