Jump to content

gta 5 online blijft hangen bij het laden


c63Amg

Recommended Posts

Hallo allemaal ik heb een probleem. Heb trouwens ps3 als ik online wil gaaan wacht ik op dan tie gaat maar dat gebeurt niet hij blijft maar hangen. Als ik via de story doet lukt het wel maar via daar kkomt ik ook niet verder maar hoor wel mensen die praten via de headset. Ik heb gebrobeerd om alles opnieuw dowloaden maar het werkte niet wie kan me helpen?

>>> Door PrioX: Topic verplaatst naar Online: Technische problemen. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe is je PS3 verbonden met het internet, bekabeld of draadloos? Probeer een een kabel aan je ps3 te hangen als je nu draadloos gebruikt. Probeer eens je internet te resetten(via je router) of probeer eens opnieuw een verbinding op te stellen op je PS3.

Ook kan je eens kijken naar je verbinding zelf(in de instellingen van de ps3) en hier bekijken welke NAT type je hebt.

Ga naar de settings en doe een internet connection test, en wacht tot alles is geladen, bij NAT type moet type 1 of 2 staan. Wanneer daar 'type 3' staat is dat je probleem. (dan komen we daar later op terug)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoe is je PS3 verbonden met het internet, bekabeld of draadloos? Probeer een een kabel aan je ps3 te hangen als je nu draadloos gebruikt. Probeer eens je internet te resetten(via je router) of probeer eens opnieuw een verbinding op te stellen op je PS3.

Ook kan je eens kijken naar je verbinding zelf(in de instellingen van de ps3) en hier bekijken welke NAT type je hebt.

Ga naar de settings en doe een internet connection test, en wacht tot alles is geladen, bij NAT type moet type 1 of 2 staan. Wanneer daar 'type 3' staar ht is dat je probleem. (dan komen we daar later op terug)

hij is draadloos bekabeld er staat nummmer 2 maar hij blijft maar hangen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...