Jump to content

Nieuwe Laptop


3LOPIX

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Een vriend van mij heeft een nieuwe laptop nodig.

Zouden jullie kunnen helpen?

Budget: €500,- t/m €700,-

Doel: Dagelijks gebruik, maar ook voor taken zoals Excel. Films en dergelijke.

Merk pc of samengesteld: x

Benodigde randapparatuur: x

SSD, ja of nee?: SSD is wel gewenst.

Besturingssysteem: Windows

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Nee.

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee.

Hij kwam zelf op een laptop uit als deze.

Is dit iets?

Alvast bedankt!

Bewerkt: door 3LOPIX
Link to comment
Delen op andere websites

13/15/17 inch? Wat bedoel je met dergelijke? ook nog games?

Die laptop die je linkt is in principe geen slechte laptop, maar het heeft een TN paneel (slechte kijkhoeken) en HD ready scherm (geen Full HD, ookal is dat ook niet echt een must op 13 inch). Om zeker te zijn dat je daar tevreden mee bent zou ik het eerst in een winkel bekijken.

Als je een laptop de aankomende 4/5 jaar elke dag gaat gebruiken zo ik expres een wat duurdere laptop kopen, anders loop je je 4 jaar lang te ergeren aan een slecht scherm/performance.

Link to comment
Delen op andere websites

13/15/17 inch? Wat bedoel je met dergelijke? ook nog games?

Die laptop die je linkt is in principe geen slechte laptop, maar het heeft een TN paneel (slechte kijkhoeken) en HD ready scherm (geen Full HD, ookal is dat ook niet echt een must op 13 inch). Om zeker te zijn dat je daar tevreden mee bent zou ik het eerst in een winkel bekijken.

Als je een laptop de aankomende 4/5 jaar elke dag gaat gebruiken zo ik expres een wat duurdere laptop kopen, anders loop je je 4 jaar lang te ergeren aan een slecht scherm/performance.

Rond 13/15 inch, gamen is niet het doel voor de laptop meer gewoon rondkijken op internet, films kijken enzovoort.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb vandaag de MSI GE62 2QC-600NL besteld samen met GTA. Een game laptop waarmee ik hopelijk veel ga gamen. Voor mij is het de eerste keer dat ik overga op een gamecomputer en ik moet dus nog wat ervaring op doen. Ik ben opzoek naar iemand waar ik de komende paar dagen terecht kan via bijv het PM systeem om bijvoorbeeld hulp te krijgen met mods installeren of andere dingen.

Mocht er niemand zich aanbieden, vraag ik het in de daar voor bestemde topics :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...