Jump to content

[GTA IV] Real car pack door Polestar - hulp nodig.


Polestar

Recommended Posts

Beste heren (en misschien dames)

Allereerst, ik ben nieuw op dit forum. Niet nieuw in GTA. Op ongeveer twee titels na heb ik ze allemaal :)

Maar mocht ik iets fout doen, alvast mijn excuses.

Voor dit project ben ik even teruggegaan naar GTA IV. Mijn PC is "gemiddeld", en heeft dus moeite met GTA V runnen, laat staan modden.

Dus. GTA IV.

Een tijdje geleden heb ik een W.I.P. realistische autopack gemaakt [

]. Het idee is om niet alleen automodellen toe te voegen, maar ook de naam zo te wijzigen, dat als je instapt er geen "Infernus" staat, maar "Lamborghini Huracan".

Commentaar was positief, en op andere fora was er nog animo. Hier wat foto's van enkele voorbeelden:

8CIGv6t.jpg

Admiral - Audi A8

1jH5daj.jpg

Ambulance - Freightliner M2

lAtibDK.jpg

Taxicab - Toyota Prius

wzdyYwS.jpg

Cavalcade - Cadillac Escalade

(eventueel zou dit in een spoiler kunnen, weet iemand hoe)

En zo heb ik van elke auto (behalve een aantal vrachtwagens) een echt voorbeeld inclusief naam.

[HULP NODIG]

Ik zou graag hulp willen bij het releasen. Want er zijn twee problemen:

1. Welke bestanden moet je dan geven? Werkelijk elk .wft en .wtd bestand kopiëren (en dus waarschijnlijk geen namen krijgen) en dan als install instructies "in OpenIV of SparkIV al die bestanden wijzigen"?

Of kun je gewoon bijvoorbeeld de vehicles, carcols, en handling letterlijk kunnen delen en dan installeer je die?

2. Al ben ik er een hele tijd mee bezig geweest, foute modellen eruit halen, nieuwe er in zetten, namen veranderen, handling aanpassen, bugs testen, weer vervangen, etc. Al met al een maand of 2 gekost, en nog steeds bezig.

Alleen geen een automodel is van mij. Ik heb ze alleen gedownload en gebruikt. Ik heb al een hele lijst met originele mensen waaraan ik credits kan geven, maar is het "legaal" om dit te doen?

Graag hoop ik op antwoord, en fijn dat er een NL forum is voor GTA.

Tot kijk,

Polestar (Loek)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...