Jump to content
Bassieboy35

Benny's: Sabre Week! (t/m 21 april)


Grommende geluiden door de straten

Waar we deze week de Minivan nog voorbij zagen komen in de garage van Benny, wordt daar dinsdag 19 april de enige echte Sabre Turbo aan toegevoegd. Ook deze auto kan je dan weer een speciale make-over geven. Hoeveel geld je voor de upgrade neer moet leggen is nog niet bekend.

gallery_123064_235_46784.png

Speciaal voor deze nieuwe custom car is weer een bonusweek aan gehangen; de Sabre Week. Vanaf nu tot met volgende week donderdag 21 april kan je meedoen aan race playlists die dubbel zoveel RP opleveren. Het staat hieronder allemaal voor je op een rijtje:

Huizenmarkt op hol

Om al deze nieuwe auto's op te bergen heb je natuurlijk wel wat ruimte nodig in je garage. Een grotere garage of huis is dan niet verkeerd. Geniet daarom tot en met donderdag van 20% korting op alle huizen en garages.

  • 50% korting op tatoeages
  • 50% korting op kapsels en gezichtsbeharing
  • 25% op alle Low Riders kleding.

De volgende playlists hebben dubbel RP:

  • Vrijdag 15 april - Zondag 17 april - Super Car Racing
  • Maandag 18 april - Dinsdag 19 april - Lowriders Street Racing
  • Woensdag 20 april - Donderdag 21 april - Mixed Road Racing

De Playlist start je wederom weer door hiervoor te kiezen bij het opstarten of in het menu.

Heb je nou geen zin in een Playlist? Dan kan je altijd ook nog andere dingen doen om toch nog wat extra graantjes te pikken. Impromptu races uit de Free Mode leveren dubbel RP op en ook het reizen met meerdere mensen.

De monteur is een goede bui, want de gehele week hoef je hem geen salaris te betalen.

Het verdienmodel valt ook weer terug te vinden in deze bonusweek. Koop je gedurende deze week een zogeheten Sharkcard dan krijg je wat extra geld. Meer info, lees na de klik.

Bron: Rockstargames Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wauw, sinds R* zo "ambitieus" is geworden, hebben ze GTAV compleet vern**kt wat betreft het online gedeelte.

Wtf C*, laat je klanten eens zelf kiezen of ze GTAO willen installeren of niet want dit deugt natuurlijk niet voor mensen die totaal

geen interesse hebben in GTA Online.

En lol at de vorige "update", soccer mom with a van into lowrider? What's next, milf met een pimpy lowrider met hydraulics?

Gaat lekker zo...

R* kan van mijn part wel wegzakken in hun eigen stront.. Jemig, zijn de werknemers én gevers hun hersenen vergeten? Of ze zijn zo hardleers dat het bij hen gewoon niet doordringt. :7 Luister eens een keer naar je fans.

LOL!

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gta online is helemaal niet vern**kt Hoe kom je daarbij...

Rockstar is goed bezig. en nog altijd gratis updates... was bij ea wel anders geweest dus ik zeur niet. gta online nog altijd het beste kwa games wat ooit gebracht is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel grappig om telkens weer te zien hoe negatief de Online updates hier worden ontvangen. Als bijna niemand hier vrolijk van wordt, waarom doet R* dit nog? De enige logische verklaring zou gewoon moeten zijn, dat het heel weinig moeite kost. Hoeveel mensen zouden bezig zijn met deze updates, waarschijnlijk op een hand te tellen en werkt de rest in de studio gewoon aan de volgende game(s)... Zelf maal ik er dus niet om, start GTA:O misschien eens in de 2-3 weken op. Vind het jammer dat Single-player aan de kant is gezet, maar heb me er al een lange tijd geleden bij neergelegd.

Gta online is helemaal niet vern**kt Hoe kom je daarbij...

Rockstar is goed bezig. en nog altijd gratis updates... was bij ea wel anders geweest dus ik zeur niet. gta online nog altijd het beste kwa games wat ooit gebracht is.

Ik vind dit wel een terechte opmerking, bij andere grote developers/publishers zoals als Ubisoft/Activision kan je beter een season pass kopen en anders heb je gewoon een half spel en laten we zeker niet duiken in calculaties van EA's pay2win systeem bij FUT.

GTA: Online updates zijn gratis, je kan gewoon meedoen met alle nieuwe gamemodes e.d. en jah, als je zo graag de crème de la crème voertuigen en vliegtuigjes wil, hard werken of $hark Card kopen smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij betaalde DLC heb je tenminste (doorgaans) ook wat. De expansion packs voor de Sims, bijvoorbeeld, voegden verrassende nieuwe gameplay elementen toe. Maar een texture kopiëren dat kan iedereen. Dat is een werkje van 10 minuten. Men neme een normaal vestje, men plakke er een nieuwe textuur op en men heeft een "low rider" vestje.

hard werken

Grinden, bedoel je? Want het is niet meer dan dat.

Grinding is a term used in video gaming to describe the process of engaging in repetitive tasks.[1][2] [ ... ] using basically the same strategy over and over again to advance their character level to be able to access newer content.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel grappig om telkens weer te zien hoe negatief de Online updates hier worden ontvangen. Als bijna niemand hier vrolijk van wordt, waarom doet R* dit nog? De enige logische verklaring zou gewoon moeten zijn, dat het heel weinig moeite kost.

U vraagt, u antwoordt:

GTA: Online updates zijn gratis (ligt eraan hoe je het bekijkt), je kan gewoon meedoen met alle nieuwe gamemodes e.d. en jah, als je zo graag de crème de la crème voertuigen en vliegtuigjes wil, hard werken of $hark Card kopen smile3.gif

:tu:

Bewerkt: door sanderth

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...