Jump to content
Bassieboy35

Biker community maakt zich hard voor meer mogelijkheden


Is het je opgevallen dat er veel aandacht wordt besteed aan maffia, luxury life en gangs gerelateerde updates? De biker community in GTA in ieder geval wel en daarom maken zij zich hard voor meer opties. Zeventig biker gerelateerde crews zijn bij elkaar gekomen en hebben een petitie gestart voor meer mogelijkheden voor bikers. Denk aan meer motoren, meer passende kleding, meer locaties en een motor shop. De ideeën van deze zeventig bikers crews zijn vertolkt in het onderstaande filmpje.



Momenteel zijn er zo'n 4.000 handtekeningen ingezameld. Dat betekent al 3.000 meer dan het doel van 1.000 handtekeningen. De petitie is nog steeds open, dus jij kan ook nog je mening achter laten. Zou dit aantal genoeg zijn om Rockstar zover te krijgen om een biker gerelateerde DLC te latenuitbrengen? En, ben jij het eens met deze petitie?

Bron: Bikers of GTA Unite!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het zou wel leuk zijn, maar nog meer motoren lijkt me niet helemaal nodig? Enkele misschien, maar er zijn al best wat, het zijn vooral modificaties die me dan essentieel lijken voor zoiets echt te laten werken.

21 vind je aardig wat? Please.. Elke auto klasse heeft zowat dlc updates gekregen. Waarom worden de motors overgeslagen? Het is sinds tlad al duidelijk dat Rockstar het wel kan. Dus waarom niet? Meer voertuigen = profit imo.

Het liefste wordt het aantal motors verdubbeld. Van nieuwe wegracers tot classics en cafe racers.

Bewerkt: door .Sharingan

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

21 vind je aardig wat? Please.. Elke auto klasse heeft zowat dlc updates gekregen. Waarom worden de motors overgeslagen?

Overgeslagen? Er zijn al 7 motoren bijgekomen sinds de release, dat is een groei van 50% voor die klasse, mogelijk de grootste van allemaal.

Een Zombie, een Revenant en misschien wat anderen, maar het aantal motoren moet hier van mij niet omhoog, maar vooral de aantal opties voor die klasse.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In vergelijking met alle auto's die uit gekomen zijn vind ik 7 motoren niets. Vandaar 'overgeslagen'.

Editz, ik dacht dat er veel meer voertuigen uit DLC's kwamen. Verdubbeling van huidige motor aantal zou indd iets veel zijn. Maarr toch vind ik dat er naast motors uit IV ook een aantal nieuwe bij moeten komen.

Bewerkt: door .Sharingan

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...