Jump to content
Thundercover

GTAGames bestaat 12,5 jaar!


msg-56961-0-57401800-1461345438.png

Aan het begin van deze eeuw begon Joriz te werken aan een Nederlandse website over Grand Theft Auto. Op 22 oktober 2003 kwam deze online, wat betekent dat GTAGames.nl vandaag precies 12,5 jaar bestaat! Dat is reden voor een feestje - niet alleen vandaag maar dit hele weekend!

gallery_13783_45_106988.png

Jarenlang zag GTAGames.nl er zo uit.

Tijdens dit Lustrumweekend nodigen we iedereen uit om met ons dit feest te vieren, want zonder jullie allemaal waren we hier niet geweest. Daarom beginnen we met een chatavond op vrijdagavond (22 april). Bassieboy35 zal als DJ Bas voor de nodige GTA- en feestmuziek zorgen. Ondertussen gaan wij kijken hoe veel jullie eigenlijk weten van de afgelopen 12,5 jaar. Voor nostalgische gevoelens en prachtige anekdotes is de chat dus vanavond vanaf 20.30 uur the place to be.

Op zaterdagavond (23 april) kan je je frustratie van de afgelopen 12,5 jaar van je afgooien tijdens een traditionele MTA-avond! Dankzij Megadreams zal San Andreas opnieuw een gewelddadige avond moeten ondervinden, onze forumleden kennende. (hypocrite.gif)

De afsluiting van het weekend volgt op zondagavond (24 april) met een meeting in GTA Online, de nieuwste telg uit de GTA-serie. Het gerucht gaat dat een niet te nader crewlid zijn vuurdoop in Online nog moet krijgen, dus een unieke kans om hem het leven zuur te maken! Op het forum zelf zal op deze dag ook het een en ander te vinden zijn...

Naast deze activiteiten grijpen we dit weekend ook aan om de nieuwe opzet van de Forum Awards aan te kondigen. Traditioneel vindt deze plaats aan het einde van het jaar en dat blijft ook dit jaar het geval. Echter, vanaf dit jaar houden we ook halverwege het jaar een nominatieronde, zodat we het eerste halfjaar niet helemaal vergeten zijn in november en december. In mei zal deze nominatieronde beginnen voor vertrouwde, vernieuwde en nieuwe categorieën. Houd voor twee van de nieuwe categorieën het Contest forum dit weekend in de gaten!

Iedereen van harte gefeliciteerd, met in het speciaal natuurlijk oprichter Joriz! worshippy.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Met een beetje geluk ben ik dan morgen net terug van werk (circa 21h / 21.30 moet lukken :puh: )

Je kan altijd later instromen. Als het net zo geslaagd wordt als de andere avonden zijn we wel een tijdje zoet. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met een beetje geluk ben ik dan morgen net terug van werk (circa 21h / 21.30 moet lukken puh2.gif )

Je kan altijd later instromen. Als het net zo geslaagd wordt als de andere avonden zijn we wel een tijdje zoet. icon_mrgreen.gif

Oke nice, bedankt. Ik zal zeker proberen aanwezig te zijn :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met een beetje geluk ben ik dan morgen net terug van werk (circa 21h / 21.30 moet lukken puh2.gif )

Je kan altijd later instromen. Als het net zo geslaagd wordt als de andere avonden zijn we wel een tijdje zoet. icon_mrgreen.gif

En mijn werk begint pas om 19:30 uur.. :-(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...