Jump to content

Lustrum MTA-avond


Thundercover

Recommended Posts

@Jesper: Je kan een lokale server opstarten om samen met vrienden te spelen. De busted gamemode is helaas niet te verkrijgen omdat deze voor mij gemaakt is voor de kerstmeeting destijds en nog niet werd gereleased.

Ik ben van plan om de gamemode verder uit te werken omdat iedereen het zo leuk vond. Met bijvoorbeeld:

- Beter balanceren van crimineel - agent.

- Criminelen niet weergeven op de radar maar inplaats hiervan helikopters alle criminelen laten volgen en hun positie doorgeven. Net als de mogelijkheid om als agent via dispatch de positie aan te duiden. Dit betekend ook dat je als crimineel jezelf kunt verbergen als je volledig uit het zicht van de helicopter en de agenten kan blijven.

- Mogelijkheid om weer een voertuig te krijgen (na een bepaalde periode).

- Campen in het water tegen gaan door bijvoorbeeld een systeem in te bouwen waarbij je moe kan worden of het invoeren van politieboten.

- Bugfixes

EDIT:

.png

Wat een prachtig moment.

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thundercover

    6

  • KoningJesper

    6

  • Dexist

    4

  • SpacyColours

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vond busted inderdaad erg leuk, vooral het moment dat ik de auto van mijn achtervolger kon stelen icon_mrgreen.gif

- Criminelen niet weergeven op de radar maar inplaats hiervan helikopters alle criminelen laten volgen en hun positie doorgeven. Net als de mogelijkheid om als agent via dispatch de positie aan te duiden. Dit betekend ook dat je als crimineel jezelf kunt verbergen als je volledig uit het zicht van de helicopter en de agenten kan blijven.

- Mogelijkheid om weer een voertuig te krijgen (na een bepaalde periode).

Wordt dan de politie ook niet weergegeven voor de criminelen op de radar? Dan kan je je wel verstoppen maar wie weet zit de politie toch al achter je :)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...