Jump to content

MTA met vrienden


KoningJesper

Recommended Posts

Hey! :)

Ik wil graag met twee vrienden een beetje MTA spelen, maar vroeg me af wat leuke dingen zijn om te doen (en zo kan overtuigen :puh:)

Hiermee bedoel ik leuke mods, modes, maps etc. :)

Thx! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een eenvoudig antwoord, maar freeroam is altijd best leuk met een paar vrienden, naar mijn ervaring. Vaak zijn er genoeg freeroam-servers beschikbaar die bijvoorbeeld allerlei gemodde auto's ingebouwd hebben, waar je best veel lol mee kunt hebben. Andere gamemodes zijn ook best leuk (zoals je gisteren vermoedelijk wel hebt ervaren tijdens de meeting, als je er bij was), maar daar heb ik zelf weinig specifieke informatie over.

Link to comment
Delen op andere websites

Even wat servers af gaan tot je een goede server vindt. Zo ben ik ook favoriete servers tegengekomen, ik weet niet meer hoe ze heette. Ik dacht mrgreengaming. Dit waren servers waar DD gespeeld werd (elke minuut een ander voertuig) en race met elk checkpoint een ander voertuig. Er zijn genoeg andere server. Gewoon even zoeken en je komt zo jouw favoriete server tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...