Jump to content
Bassieboy35

Morgenochtend GTA: Online serveronderhoud


Had je het plan om morgenochtend nog even op GTA:Online te gaan? Dan kan ik je aanraden om beter uit te slapen. De Rockstar Support zegt namelijk dat er een serveronderhoud plaatst vindt vanaf 1:00 AM EDT voor zo'n vijf uur lang. Dat is bij ons gelijk aan 07:00 tot 12:00. Tussen die tijd kan je dan geen GTA: Online doen. Ook inloggen op www.rockstargames.com zal wat lastiger gaan dan normaal.

gallery_123064_235_52921.jpg

Wat zou je anders kunnen doen? Nou, wat dacht je van een challenge voor GTA IV? Of als Nederlander gewoon lekker Koningsdag vieren? static.gif

Bron: Rockstar Support Twitter

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op internet gaan de geruchten dat dit voorbereiding is voor een bigass DLC.. :bonk:

als het zo is hoop ik wel dat het een nuttige, leuke DLC is. Iets dat niet lijkt op een bout van een minivan tunen naar een mislukte 'lowrider'...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ha, wat 'n misplaatste grap! R* heeft naar m'n weten nog nooit iets significants toegevoegd aan GTA Online. Oh ja, jullie mogen best wél

speculeren over een 'grote DLC' maar uiteindelijk zal 't resultaat alleen maar tegenvallen omdat 't wellicht gewoon een onderhoud is 'tegen'

hackers. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan je dan wel GTA SP spelen of helemaal niet?

Ja, want de singleplayer van Grand Theft Auto V is gescheiden van Grand Theft Auto Online. Alhoewel zullen enkele functies niet functioneren zonder verbinding met de servers zoals Snapmatic en het delen van nummers van de radiostations uit Grand Theft Auto V.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Enne... Was het speculeren op een grote update terecht? Of is er geen haartje veranderd?

er is niks veranderd. Het zou eventueel ook als voorbereiding voor een DLC kunnen dienen, maar ik ga nergens van uit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan je dan wel GTA SP spelen of helemaal niet?

Ja, want de singleplayer van Grand Theft Auto V is gescheiden van Grand Theft Auto Online. Alhoewel zullen enkele functies niet functioneren zonder verbinding met de servers zoals Snapmatic en het delen van nummers van de radiostations uit Grand Theft Auto V.

Die laatste twee gebruik ik niet zo vaak gelukkig want GTAV is te leuk om te spelen :D

Ik ben wel erg benieuwd naar wat R* gaat plannen na de serveronderhoud.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...