Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Bassieboy35

Morgenochtend GTA: Online serveronderhoud

Had je het plan om morgenochtend nog even op GTA:Online te gaan? Dan kan ik je aanraden om beter uit te slapen. De Rockstar Support zegt namelijk dat er een serveronderhoud plaatst vindt vanaf 1:00 AM EDT voor zo'n vijf uur lang. Dat is bij ons gelijk aan 07:00 tot 12:00. Tussen die tijd kan je dan geen GTA: Online doen. Ook inloggen op www.rockstargames.com zal wat lastiger gaan dan normaal.

gallery_123064_235_52921.jpg

Wat zou je anders kunnen doen? Nou, wat dacht je van een challenge voor GTA IV? Of als Nederlander gewoon lekker Koningsdag vieren? static.gif

Bron: Rockstar Support Twitter

GTAGames.nl

Recommended Posts

.Sharingan

Op internet gaan de geruchten dat dit voorbereiding is voor een bigass DLC.. :bonk:

harry1985

Zal wel iets te maken hebben met de DLC...

Danger_dog_guy_7

Op internet gaan de geruchten dat dit voorbereiding is voor een bigass DLC.. :bonk:

als het zo is hoop ik wel dat het een nuttige, leuke DLC is. Iets dat niet lijkt op een bout van een minivan tunen naar een mislukte 'lowrider'...

.PhoeniX.

Ha, wat 'n misplaatste grap! R* heeft naar m'n weten nog nooit iets significants toegevoegd aan GTA Online. Oh ja, jullie mogen best wél

speculeren over een 'grote DLC' maar uiteindelijk zal 't resultaat alleen maar tegenvallen omdat 't wellicht gewoon een onderhoud is 'tegen'

hackers. :7

KoningJesper

Op internet gaan de geruchten dat dit voorbereiding is voor een bigass DLC.. crazy.gif

Zoals altijd! :puh: Hoop t natuurlijk wel :)

Bassieboy35

Mocht dit voor een DLC zijn, dan is het wel een grotere dan normaal. Zelf houd ik nog gewoon alle opties open en ga ik er maar even vanuit dat het 'onderhoud' is.

coolguynl

het is inmiddels bijna 13:00 uur en de servers zijn nog steeds down. jammer ik wou een dagje gamen maarja geen gta online vandaag dus

SilverRST

Kan je dan wel GTA SP spelen of helemaal niet?

Michael

Ja, want de singleplayer van Grand Theft Auto V is gescheiden van Grand Theft Auto Online. Alhoewel zullen enkele functies niet functioneren zonder verbinding met de servers zoals Snapmatic en het delen van nummers van de radiostations uit Grand Theft Auto V.

JasonStatham

Enne... Was het speculeren op een grote update terecht? Of is er geen haartje veranderd?

Danger_dog_guy_7

Enne... Was het speculeren op een grote update terecht? Of is er geen haartje veranderd?

er is niks veranderd. Het zou eventueel ook als voorbereiding voor een DLC kunnen dienen, maar ik ga nergens van uit.

SilverRST

Ja, want de singleplayer van Grand Theft Auto V is gescheiden van Grand Theft Auto Online. Alhoewel zullen enkele functies niet functioneren zonder verbinding met de servers zoals Snapmatic en het delen van nummers van de radiostations uit Grand Theft Auto V.

Die laatste twee gebruik ik niet zo vaak gelukkig want GTAV is te leuk om te spelen :D

Ik ben wel erg benieuwd naar wat R* gaat plannen na de serveronderhoud.