Jump to content

Call of Duty: Infinite Warfare


Ezra24rct3

Recommended Posts

In ieder geval MP dus, maar waarom maar de helft van de maps? confused2.gif

Edit;

Ah, ik zie het hele plan voor me van Activison. Stand-alone zal het spel niet uitkomen en zo forceren ze je toch om een special extra-$$$ edition te kopen van een spel wat gewoon troep zal zijn.

Haha, well done Activision.

Check allemaal de intro van deze review:

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    14

  • MovieGamer

    14

  • NickOwnage

    10

  • Votair

    9

Ahahahaha, ik lach me dood! :schater: Ik had al beetje zo'n veronderstelling dat je per sé nog eens 'n keer geld over de balk

moet smijten als je die 'opgepoetste' Call of Duty 4 wilt bemachtigen. Wat een schande, je betaald jezelf al zo suf aan een spel wat eigenlijk

volledig uitgemolken is en zich iedere jaar wéér hervat op 't gebied van speelwijze. Man, man, man, wat schandalig! En dan blijft de mensheid

ieder jaar herhaaldelijk hun geld wegsmijten aan eenzelfde product, aangezien alle CoD's sinds 'n aantal jaar niets zijn veranderd (op een

aantal pietluttige frutseltjes na dan).

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ahahahaha, ik lach me dood! :schater: Ik had al beetje zo'n veronderstelling dat je per sé nog eens 'n keer geld over de balk

moet smijten als je die 'opgepoetste' Call of Duty 4 wilt bemachtigen. Wat een schande, je betaald jezelf al zo suf aan een spel wat eigenlijk

volledig uitgemolken is en zich iedere jaar wéér hervat op 't gebied van speelwijze. Man, man, man, wat schandalig! En dan blijft de mensheid

ieder jaar herhaaldelijk hun geld wegsmijten aan eenzelfde product, aangezien alle CoD's sinds 'n aantal jaar niets zijn veranderd (op een

aantal pietluttige frutseltjes na dan).

Je zult altijd geld moeten betalen voor een spel..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk erover om deze CoD toch aan mij voorbij te laten gaan en lekker dit jaar voor BF5 kies.

Ik verwacht niet dat BF5 dit jaar zal verschijnen, DICE heeft zeker wat goed te maken na desastreuze launch van BF4 dus zal beter zijn als het dit keer wel goed gaat. In ieder geval voor april 2017 is wat ze gezegd hebben.

Dit jaar zal ik weinig in FPS duiken voorspel ik, tot zover ben ik alleen zeker van Rising Storm 2. Zowel DOOM4 als Homefront hebben me (nog) niet overtuigd en deze CoD laat ik zeker naast me liggen. Een CoD4 standalone zou ik nog wel overwegen, maar het lijkt mij dat ze die remaster vooral zullen gebruiken om de sales van Infinte Warfare te pushen... :kots:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat nog eens goed na te denken en heb al een scenario in mijn hoofd zitten.

Deze Legacy Edition gewoon kopen, vervolgens de download code van die Modern Warfare Remake eruit halen en dan Infinite Warfare zelf aan mijn neefje geven.

Oja, de volgende link is misschien wel handig.

https://support.acti...-Remastered-FAQ

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...