Jump to content
Bassieboy35

Acht jaar GTA IV!


med_gallery_16696_82_486207.png

Star Junction - @Svenie

Wat deed jij precies 8 jaar geleden? Nou het antwoord kan ik denk ik wel voor je invullen: GTA IV spelen natuurlijk! Precies 8 jaar geleden kwam GTA IV uit voor de consoles Xbox 360 en PS3 met de zogeheten RAGE technologie. Vrij revolutionair voor die tijd. Het is waarschijnlijk lastig voor te stellen dat het alweer zo lang geleden is voordat je voor het eerst van een boot afstapte op zoek ging naar de American Dream. Die was overigens ver te zoeken in het begin van het spel. Niko komt op zijn pad in aanmerking met drugscartels, diamentenroof, een Ierse familie, zijn oplichter naar wie hij al jaren op zoek is en keuzes met verschillende gevolgen.

Tevens was het een GTA waarin veel nieuwe opties kwamen zoals de Video Editor, waarmee je in-game je eigen video's kon maken. Of je had voor het eerst een mobieltje waar je daadwerkelijk iets mee kon en internet maakte een intrede. Vrienden gingen een grotere rol spelen en je kon ze ook naar veel activiteiten meenemen. Ook kon je je auto naar een wasstraat brengen. We kunnen zo nog wel even doorgaan, maar een filmpje kan ook veel zeggen.



Het lijkt mij een mooi moment om weer eens stof van dit spel af te blazen en 'm weer eens te gaan spelen. Waag je dan ook eens aan QUB3D challenge of maak een mooi kiekje voor de Photo Contest. Ervaringen delen mag natuurlijk ook altijd in het GTA IV forum. Wat zijn jouw memorabele momenten van GTA IV?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

beste gta tot nu toe vind ik ook, alle 3 de episodes zijn ieders erg leuk en met een totaal andere sfeer in hetzelfde veld.

beter als gta 5.

eerlijker game systeem met races (standaard auto's, nitro etc etc)

Bewerkt: door DDT Dorus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ondanks de slechte optimalisatie op PC blijf ik dit spel beter vinden dan GTA V. Misschien komt het omdat ik Liberty City als drukker ervaar en er geen saaie, lege stukken woestenij zijn. Met vehicle density op maximaal kom je soms échte files tegen en het is leuk om je door het verkeer te wringen op de East Borough Bridge.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb zo het gevoel dat er dit jaar wel weer eens een nieuwe zou kunnen worden aangekondigd. Zeker als je beseft dat de aankondiging van IV al 10 jaar geleden is :D

En die van V is 5 jaar geleden... Ik denk wat jij denkt. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol, ben ik de enige hier die GTAIV voor het eerst op de laptop heb gespeeld? Vast wel :puh:

Ik heb echt heel fijne herinneringen van GTAIV, ik weet nog dat ik GTAIV zo graag op 13 december 2008 wilde spelen maar dat kon ik pas doen

in januari 2009, ik had namelijk op 14 januari een nieuwe laptop gekocht en GTAIV draaide op 10FPS lol

Maar wist ik veel waarom en het bleek omdat ik nog de oude drivers had van nVidia 9600M GT. Eenmaal de nieuwste drivers,

draaide GTAIV lekker smooth op 24FPS op zeker medium settings maar de vehicle density op max en damn, ik had echt genoten van het spel!

GTAIV heeft echt een heel unieke sfeer en settings, de graphics zijn echt iets voor de Liberty City met duistere louche verhaallijn en characters.

Ik vind alleen beetje jammer dat ik de radio uit moet zetten want ik vind de muziek niet al te best en de steden zijn ook nogal te klein

om eens goed en rustig door de steden rond te cruisen en naar je favoriete radiostation te luisteren.

Desondanks vind ik GTAIV altijd de mooiste en beste GTA spellen, ik vind alle III en HD Era GTA gewoon de beste spellen.

Daarom dat ik alleen GTA speel en niks anders, open-world games, FTW!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...