Jump to content

Battlefield 1


Davedavy

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    20

  • Votair

    10

  • _Night-Men_

    9

  • Ezra24rct3

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vanochtend begonnen aan de storyline. Helaas binnen 6 uurtjes gefinished. Wat een geweldige singleplayer! Ik kan best zeggen dat dit de mooiste singleplayer onder de shooters heeft. biertje.gif Komende week beginnen aan de Multiplayer! (Nog niet aangeraakt, alleen op GamesCom) Dus ik ben benieuwd!

Wat vonden jullie van de Story?static.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is de story wel erg leuk, maar vooral kort. Het is wel lekker divers en ze laten in ieder verhaal weer hun kunnen zien. Toen ik het spel voor het eerst speelde had ik de lengte van de verhaallijn niet zo verwacht. Maarja, ene kant is het juist voorspelbaar omdat dit soort games vooral om multiplayer draaien. Daar heb ik alleen nog geen kans voor gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zojuist alle Codex Achievements gehaald nog 3 achievements en dan heb ik ze allemaal: Decorated (Rank 1, Four Classes), Scout Enlistment (Scout Rank 2), The War to End All Wars (Campaign op Hard). Alle drie niet heel lastig te halen. smile3.gif

----

Decorated alweer voltooid, nog 2! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game inmiddels al een hele tijd niet meer online gespeeld.

Dit komt omdat mijn vaste groepje ook gestopt is met spelen en alleen vloek....uhhh schieten is niet leuk. :(

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is in het begin een geweldige game, het is alleen erg jammer dat je na een poosje spelen helemaal niks meer te doen hebt. Als je alles op class 10 hebt (wapens) en je bent rang 10 voorbij, is het net een Call of Duty game. Niks anders dan schieten, schieten en nog eens schieten. In de voorgaande Battlefields had ik meer uitdaging. Inmiddels ben ik op mijn PS4 weer terug gegaan naar Battlefield 4. 

 

Hopelijk gaan ze BF1 iets uitdagender maken in de near future!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Op 2/4/2017 om 21:11, Wesley zei:

Inmiddels ben ik op mijn PS4 weer terug gegaan naar Battlefield 4.

Ik zei 't ook al in het BF4 topic, maar ik speel die game ook met meer plezier dan deze. Vind die toch wel stukken meer gebalanceerd dan deze en daarnaast heb je veel meer content om uit te kiezen. Overigens is dit de meest populaire BF ooit en dat merk ik ook zeker met teamgenoten, iedereen speelt 't meer alsof het een CoD is met erg veel running 'n gunning. Maar goed, het is pas net een paar maandjes sinds release en BF4 had ook erg lang nodig om IMO een van de beste competitieve shooters in jaren te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het zit met XO en PC, maar uitgaande van de PS4 manier, heeft deze game echt de meest verschrikkelijke party-systeem die ik ooit heb meegemaakt. 

Je weet gewoon dat het waardeloos is op het moment dat je party in verschillende lobbies wordt gedropt :7

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...