Jump to content

Battlefield 1


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    20

  • Votair

    10

  • _Night-Men_

    9

  • Ezra24rct3

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoewel WO II nog steeds mijn voorkeur geniet voor een oorlogsgame ben ik zonder meer erg blij met een WO I game. Ik denk dat ik mij deze Battlefield sowieso ga aanschaffen. Eindelijk nog eens een grote titel die deze fantastische setting naar boven haalt. Ik durf het bijna niet te zeggen maar: suck on that CoD.

Link to comment
Delen op andere websites

Onwijs gaaf! :D

Getuigd wel van wat lef bij EA.

Komt er ook al gauw aan zeg, 21 oktober al :)

Ik had wel graag Vietnam weer voorbij zien komen maar hier ben ik tot nu toe ook wel tevreden mee.

Geen grote titel, maar zeker het checken waard: Rising Storm 2: Vietnam van Tripwire Interactive, zij maken echt behoorlijk realistische shooters. O.a. Red Orchestra 2.
Link to comment
Delen op andere websites

Oké, oké, ik neem m'n hypothese wat ik op de vorige pagina zei even terug. :7 't Wordt degelijk wel 'n Eerste Wereldoorlog-game. In 't

begin, toen ik die trailer aan het bekijken was, meende ik dat het een filmpje was dat door één of andere pipo in mekaar was getoverd

met gebruikmaking van andere spellen en/of bepaalde software. :$ Maar ja, toen ik effe verder keek bleek 't juist een officiële Battlefield-video

te wezen, en tot m'n grote verbazing heet dit deeltje Battlefield 1 i.p.v. 5 wat veel mensen aanvankelijk aan dachten. Nu ik die trailer zo'n drie

keer aandachtig heb doornomen lijkt 't spel wél wat voor mij! Godallemachtig hé, er zaten zoveel dingen in die ze destijds ook al hadden

zoals die zeppelin én de alom bekende loopgraven die 't landschap in de Eerste Wereldoorlog domineerden. :sigaar: Maar ik was merendeels

onder de indruk van de hoogstaande graphics die vanuit m'n perspectief uitblonken, man, wat waren die sensationeel voor 't oog zeg!

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Onwijs gaaf! icon_mrgreen.gif

Getuigd wel van wat lef bij EA.

Komt er ook al gauw aan zeg, 21 oktober al smile3.gif

Ik had wel graag Vietnam weer voorbij zien komen maar hier ben ik tot nu toe ook wel tevreden mee.

Geen grote titel, maar zeker het checken waard: Rising Storm 2: Vietnam van Tripwire Interactive, zij maken echt behoorlijk realistische shooters. O.a. Red Orchestra 2.

Haha, die volg ik al sinds dag 1. :D RO2 is ook geweldig trouwens.

Die trailer ziet er fantastisch uit. Iedere keer dat EA weer met iets komt zweer ik dat ik nooit meer een product van EA zal halen maar god... Iedere keer doe ik het toch. Deze komt er zeker!

Link to comment
Delen op andere websites

Getuigd wel van wat lef bij EA.

Wie had ooit gedacht dat we ons zo positief over EA zouden kunnen uitlaten.

Uit de beelden blijkt tevens dat we niet naar de Belgische loopgraven gaan, maar eerder naar de Duitse kolonies in Afrika zoals Kameroen en het voormalige Togoland. Oorlog daar werd gestart door de Duitsers en het Ottomaanse Rijk, wat de cavalerie in de trailer wil aantonen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we heel erg verspreid over de wereld zullen vechten. Zo zie ik ook Belgie en de Alpen in de trailer

Maar HOLY SHIT! :D Dit is zo baas _O_ Hoe zal Activision zich nu voelen :7

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat ik de enige sceptische hier ben. Dit ziet er uit als een Bad Company of BF1943 battlefield helaas.

Niet dat een beetje arcade verkeerd is en Bad Company 2 was zeker leuk. Maar het grauwe uit WW1 vind ik juist zo mooi.

Ik hoop in ieder geval dat de gameplay iets minder "spectakel" wordt als hier. Beetje BF1942 style zal een ww1 game wel sieren qua gameplay :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat liedje in die trailer. "Alle Duitsers zijn homo' emo.gif Oh en ik ben bang dat ik voor dit spel een game PC moet gaan aanschaffen worshippy.gif

Ik vrees dat ik de enige sceptische hier ben. Dit ziet er uit als een Bad Company of BF1943 battlefield helaas.

Niet dat een beetje arcade verkeerd is en Bad Company 2 was zeker leuk. Maar het grauwe uit WW1 vind ik juist zo mooi.

Ik hoop in ieder geval dat de gameplay iets minder "spectakel" wordt als hier. Beetje BF1942 style zal een ww1 game wel sieren qua gameplay puh2.gif

pc_12423200745709.jpg

post-75785-0-60706500-1462697886_thumb.png

Volgens mij heb je een bril nodig :7

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat ik de enige sceptische hier ben. Dit ziet er uit als een Bad Company of BF1943 battlefield helaas.

Niet dat een beetje arcade verkeerd is en Bad Company 2 was zeker leuk. Maar het grauwe uit WW1 vind ik juist zo mooi.

Ik hoop in ieder geval dat de gameplay iets minder "spectakel" wordt als hier. Beetje BF1942 style zal een ww1 game wel sieren qua gameplay :puh:

Wut?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...