Jump to content

Uncharted 4: A Thief's End


JasonStatham

Recommended Posts

10qxm9z.jpg

Ontwikkelaar: Naughty Dog

Uitgever: Sony

Genre: Action-adventure

Platforms: PS4

Aantal spelers: SP: 1 speler, MP: 2-?

Release: 10 mei 2016

Demo: X

Voor de laatste keer op avontuur met Nathan Drake en zijn maten!

Het duurt nog maar 4 dagen, maar ik kan niet meer wachten.

Reviews zijn nu al te lezen: metacriti, 94!

Superveel video-materiaal te vinden via de PlayStation YT channel, ik heb er een paar geselecteerd:

Story Trailer:

Madagascar gameplay:

Sam Pursuit gameplay:

Best bizar dat Uncharted 4 nog geen topic heeft, zo een beetje de grootste release van 2016. Veel PS4 eigenaren hier op het forum en Uncharted is eigenlijk wel het symbool van PlayStation geworden puh2.gif

Brand maar los!

Ik heb hem in ieder geval al gepre-ordered static.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    32

  • Platypus

    13

  • Danger_dog_guy_7

    12

  • MovieGamer

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn GameMania pre-order op deze game staat al vanaf 17-06-2015 dus ben dalijk echt blij als hij eindelijk mijn PS4 in gaat.

Verder gaat er nog eens €15,- van de prijs af omdat ik 1500 punten had gespaard en daardoor zo'n kortingsbon kreeg. :D

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou nu echt eens een game zijn waarvoor ik de Playstation weer uit de kast zou halen. Als hij geen 70 euro zou kosten, uiteraard.

Weet iemand of je deel 3 gespeeld moet hebben? Heb 1 uitgespeeld en 2 denk ik 75 procent ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou nu echt eens een game zijn waarvoor ik de Playstation weer uit de kast zou halen. Als hij geen 70 euro zou kosten, uiteraard.

Weet iemand of je deel 3 gespeeld moet hebben? Heb 1 uitgespeeld en 2 denk ik 75 procent ofzo.

Het verhaal begint drie jaar na de gebeurtenissen van Uncharted 3: Drake's Deception

Dus het antwoord op je vraag: Ja. ;)

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Het blijven eerlijk gezegd telkens op zichzelf staande avonturen. Referenties naar gebeurtenissen uit eerdere games komen in de serie zelden voor, net zo vaak eigenlijk als dat Nathan en Sully eventjes spreken over een keer dat ze bijvoorbeeld in een Peru waren. Zelf heb je dat niet meegemaakt als speler en mag je zelf afleiden wat er in Peru gebeurt mag zijn puh2.gif Maar het is de relatie tussen alle verschillende karakters die het geheel vormen en de games maken tot wat ze zijn. Zo krijg je in Uncharted 3 een flashback naar hoe Nathan en Sully elkaar leerden kennen.

Ik zou dus niet zeggen dat het noodzakelijk is, maar wel zonde.

Erg zieke game. Ik twijfel of ik hem in de toekomst zal kopen, alleen ik heb deel 1 t/m 3 nooit gespeeld. Is dat noodzakelijk denk je?

In jouw geval zou ik de Nathan Drake Collection overwegen, dat zijn de eerste drie delen geremastered voor de huidige console. Je kan de demo (zo'n 20minuutjes uit Uncharted2) in de Store vinden, om te kijken of het wat betreft gameplay wat interessants is. Ik denk dat jij het wel strak zal vinden, aangezien je ook TLoU wel erg leuk vond en een longtime Crash fan bent shiny.gif

Persoonlijk vind ik alles wat Naught Dog levert wel gewoon meesterlijk!

+Eliott, als je toch amper ps4 speelt, kan je bij Game Mania twee oude games inleveren en het spel aanschaffen voor 25€.

/actie, nee geen reclame, ik walg van GM en hun doorgaans overpriced games!

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

@FFF: ik heb maar twee games, en eentje daarvan kwam met de ps4 geleverd dus die mag ik niet inruilen. emo.gif

icon_cab.gif - schater.gif - emo.gif

M'n collector's edition staat al enkele maanden gepre-orderd bij GM . icon_mrgreen.gif

Laat het maar snel dinsdag zijn. worshippy.gif

Jah, ik zit er dus ook aan te denken om mijn Store pre-order te cancellen en voor de Libertalia edition te gaan.

Ik heb nog nooit een figurine o.i.d. bij een game gekocht, misschien toch een uitzondering maken voor deze game? Steelbook ziet er ook gelikt uit.. Pff, denk 't ook te gaan doen :puh:

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Erg zieke game. Ik twijfel of ik hem in de toekomst zal kopen, alleen ik heb deel 1 t/m 3 nooit gespeeld. Is dat noodzakelijk denk je?

Had Uncharted: 3 als eerste spel bij mijn PS3 gekregen en blijft nog steeds zo een beetje in m'n top 3/5 rondzweven zonder de andere te hebben gespeeld :D

Geweldig spel. Was eigenlijk een instant buy geweest, maar dat wordt een beetje verpest door de gebrekkig opslag ruimte van de PS4. :t Heb nog maar 40 GB over en No Mans SKy komt ook bijna uit… :cri:

Link to comment
Delen op andere websites

Had Uncharted: 3 als eerste spel bij mijn PS3 gekregen en blijft nog steeds zo een beetje in m'n top 3/5 rondzweven zonder de andere te hebben gespeeld icon_mrgreen.gif

Geweldig spel. Was eigenlijk een instant buy geweest, maar dat wordt een beetje verpest door de gebrekkig opslag ruimte van de PS4. hoow.gif Heb nog maar 40 GB over en No Mans SKy komt ook bijna uit… :cri:

thumbsdown.gif Ik zou een game als deze nooit links laten liggen omdat m'n HDD vol geraakt. Gewoon ouwe troep verwijderen zoals FIFA 15 ofzo of anders HDD upgraden; is toch niet meer zo duur en behoorlijk eenvoudig gemaakt door Sony.

Ik speel op 't moment Uncharted 3, ook weer een tijdje geleden voor mij, maar wat een knotsgek avontuur was dat zeg! Een beetje onwijs over-the-top, maar het heeft zo af en toe ook zijn behoorlijk volwassen momenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...