Jump to content

Uncharted 4: A Thief's End


JasonStatham

Recommended Posts

Ik reken op zo'n 8-10 uur. Voor slechts de 15eu die ik ervoor heb neergelegd, hoor je mij niet klagen over hoe dit uiteindelijk zal uitpakken. In eerste instantie had het iets als Left Behind moeten zijn.

 

Hoe meer Uncharted, hoe beter :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    32

  • Platypus

    13

  • Danger_dog_guy_7

    12

  • MovieGamer

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Enerzijds moet je een franchise ooit vaarwel zeggen, maar ik hoop stiekem toch dat het een groot succes blijkt en dat de weg open gooit voor meer kortere Uncharted avonturen met andere personages. Eentje met Sully in zijn jongere jaren, met een wat meer spionage-achtige vibe bijvoorbeeld :roll:

 

@Platypus @MovieGamer et autres, zullen we binnenkort eens wat multiplayer doen? Zondagavond zou me ideaal zijn.

 

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, MovieGamer zei:

@FrankyFourFingers Ik speel Uncharted 4 niet op mijn hoofdaccount. :puh:

Het account waar ik games als Tomb Raider, Uncharted en The Last of Us op speel heeft geen PS+.

 

Guest-accounts kunnen gebruik maken van de PS+ van het hoofdaccount op die PS4. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Ezra24rct3 zei:

Guest-accounts kunnen gebruik maken van de PS+ van het hoofdaccount op die PS4. ;)

Had ik dat maar eerder geweten.

Naja, kan nu wel mooi al die Online Trophies halen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Was er uiteindelijk niet van gekomen en nou kan ik ook niet meer online :-(

Onlangs maar opnieuw begonnen met de SP, fucking meesterlijk gewoon _O_ En de graphics op de Pro _O_

Al moet ik zeggen dat Crushing toch wel taaier is dan de vorige Uncharted games (voor mijn gevoel).

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

nou kan ik ook niet meer online :-(

PS+ vervallen?

 

3 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Al moet ik zeggen dat Crushing toch wel taaier is dan de vorige Uncharted games (voor mijn gevoel).

Niets in deze game is zo moeilijk als Lazarevic verslaan op crushing in Uncharted 2 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Platypus zei:

Niets in deze game is zo moeilijk als Lazarevic verslaan op crushing in Uncharted 2 :puh:

Lazarevic was echt gruwelijk kut.. Ik weet nog dat ik met de remaster de eerste trilogie opnieuw ging platten en ik voor die bossfight een dag of 2 pauze nodig had. Voor mijn gevoel zijn die standaard gunfights nu wat moeilijker, mede dankzij betere A.I.

Maar goed, net de Schotland hoofdstukken afgesloten en binnenkort wanneer het me uitkomt weer verder in Madagascar. Overigens twijfel ik niet meer, dit is echt mijn favoriete Uncharted. Alles heeft een zo veel meer volwassen karakter en met name die eerste 5 hoofdstukken vind ik echt meesterlijk.

 

Heb alweer PS+ afgesloten, dus kan weer online :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
1 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

En, hoe is The Lost Legacy?

Ik moet hem nog uit het plastic halen, want nog helemaal geen tijd gehad om te spelen. :puh:

Kreeg er overigens een pre-order DLC code bij voor Jak and Daxter*.

 

*Geen pre-order geplaatst.

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm voor slechts een minuutje of 5 kunnen spelen :-( Als het studeren weer hervat wordt, zal ik wat meer tijd hebben om weer te gamen. Eerst wil ik sowieso nog een Witcher 3 DLC uitspelen.

Overigens wel echt chil dat je er de eerste Jak and Daxter bij krijgt, de serie heeft nooit echt de kans van mij gehad, terwijl ik Jak 3 aardig wat heb gespeeld op de ps2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren The Lost Legacy gedownload en een aantal uren gespeeld, inclusief het grootste level uit de Uncharted-franchise. Ik moet zeggen, het is inderdaad heel groot. Ik was er toch wel een tijdje zoet mee. Voor de rest is het een leuke game, maar niet echt iets nieuws.

 

1 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Als het studeren weer hervat wordt, zal ik wat meer tijd hebben om weer te gamen.

Is het niet zo dat je tijdens het studeren minder tijd hebt om te gamen? :bonk:

 

58 minuten geleden, FrankyFourFingers zei:

Overigens wel echt chil dat je er de eerste Jak and Daxter bij krijgt

Tenzij je de Triple/Explorer Pack gekocht hebt. Maar ach, ik heb tenminste geen €39,99 moeten betalen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...