Jump to content

Uncharted 4: A Thief's End


JasonStatham

Recommended Posts

1 uur geleden, Platypus zei:

Ik heb gisteren The Lost Legacy gedownload en een aantal uren gespeeld, inclusief het grootste level uit de Uncharted-franchise. Ik moet zeggen, het is inderdaad heel groot. Ik was er toch wel een tijdje zoet mee. Voor de rest is het een leuke game, maar niet echt iets nieuws.

Ben wel benieuwd naar dat level. Het feit dat het 'meer van hetzelfde' is met deze DLC kan geen kwaad, meer Uncharted is altijd welkom :puh:

 

1 uur geleden, Platypus zei:

Is het niet zo dat je tijdens het studeren minder tijd hebt om te gamen? :bonk:

Bij mij niet. Tijdens het studeren kan ik weinig andere dingen doen met mijn vrije tijd, met de vakantie valt er veel meer te doen en te beleven :puh:

 

1 uur geleden, Platypus zei:

Tenzij je de Triple/Explorer Pack gekocht hebt. Maar ach, ik heb tenminste geen €39,99 moeten betalen. :puh:

Met de Triple en Explorer pack had je toch juist toegang tot TLL en J&D? Ik zelf had de Digital Deluxe edition gekocht voor 75eu, dus een meerprijs van 15eu voor uiteindelijk 2 games :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    32

  • Platypus

    13

  • Danger_dog_guy_7

    12

  • MovieGamer

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb net The Lost Legacy uitgespeeld, en moet zeggen dat het laatste level stukken beter is dan in A Thief's End. Maar in totaal was het toch een beetje korter dan ik had verwacht. Om eerlijk te zijn zou ik er geen €39,99 voor geven. Ik zou eerder wachten tot die €29,99 is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Kheb een week gelede Uncharted 4 zelf uitgespeeld, en ik krijg nog steeds kriebels in m’n buik van die epilogue. Ik weet niet wat het is, maar die cutscene heeft iets magisch. Toch jammer dat dit het laatste deel was met Nolan North/Nathan Drake. 

 

Ik hoop dat er wat delen komen met Sam en Sully waarin hij nog een kleine rol zal spelen, zolang het verhaal even goed is vind ik het goed! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe deze jongen het voor elkaar krijgt, maar nog steeds geen tijd gehad voor The Lost Legacy. :7

Zal denk nog wel even duren, vooral dalijk met games als Super Mario Odyssey, Assassin'S Creed: Origins en Call of Duty: WWII.

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...