Jump to content

(Moto G) Wifi-probleem


MidnightMayhem

Recommended Posts

Sinds enkele weken maakt mijn Motorola Moto G 3rd gen automatisch verbinding met elk open wifi-netwerk dat hij tegenkomt, ongeacht of mijn wifi aan of uit staat. Dit is zeer irritant, aangezien ik op deze manier opmerkelijk wat batterij verlies.

Ik heb al in Wifi > Geavanceerd gekeken, maar hoe ik de instellingen ook zet, ze veranderen niets.

Tot zover ik kijk heeft geen enkele van mijn third-party apps toestemming om zomaar mijn wifi in te schakelen.

Ik heb ook geprobeerd om de wifi-netwerken waarmee hij verbindt (doorgaans de open netwerken van Telenet en Proximus) te 'vergeten', maar ook dit helpt niet.

Heb hem ook al opgestart in Veilige Modus om te kijken of het niet aan het toestel zelf ligt. Dat is hier niet het geval.

Iemand die mij toch nog kan helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

https://motorola-global-portal.custhelp.com/app/mcp/landing_troubleshooter/g_id/5059#gs=eyJndWlkZUlEIjo1MDg0LCJxdWVzdGlvbklEIjoxLCJyZXNwb25zZUlEIjo2LCJndWlkZVNlc3Npb24iOiIzUG5ib1JQbSIsInNlc3Npb25JRCI6InhTbTdvUlBtIn0.

Klik steeds op volgende en 'No' als het niet werkt. Uiteindelijk kom je bij een contact pagina. Maar probeer eerst de opties ervoor. "Before contact us"

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...