Jump to content

livestream plannen YT


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Hoi

Ik heb een vraagje. Op YouTube kan je een evenement organiseren wat inhoud dat je op een bepaalde datum gaat streamen. Het maken van het event heb ik allemaal onder de knie, alleen ik snap een ding niet. Als je op je ps4 zit, begint hij dan spontaan om de ingestelde tijd te streamen? Of moet je dit zelf nog activeren via ps4?

Heeft iemand een idee hoe dit in z'n werking gaat?

Grtz,

DDG7

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe zit dat dan met het vooruit plannen en aanmaken van een YouTube livestream? Ik neem aan dat als je hem ter plekke start op je ps4 dat deze dan een andere url heeft dan die van de geplande.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen probeer het gewoon even. Plan een evenement via YT en begin op dusdanig moment met streamen via je PS4 en zie wat het resultaat is. Je ps4 is al gelinkt aan je YT-account en misschien werkt alles wel geautomatiseerd, misschien moet je even een melding aanklikken via ps4 die het in gang zet of misschien moet je het evenement zelf koppelen op het moment dat je streamt. Kwestie van even uitvogelen hoe en wat lijkt mij yep.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk stream je op dat tijdstep dan wel, maar stream je een zwart scherm. Als je 'm dan activeert op je ps4 stream je je ps4.

Ik heb zelf geen ps4 en ik stream ook nooit, maar dit lijkt me een logische gedachte.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen probeer het gewoon even. Plan een evenement via YT en begin op dusdanig moment met streamen via je PS4 en zie wat het resultaat is. Je ps4 is al gelinkt aan je YT-account en misschien werkt alles wel geautomatiseerd, misschien moet je even een melding aanklikken via ps4 die het in gang zet of misschien moet je het evenement zelf koppelen op het moment dat je streamt. Kwestie van even uitvogelen hoe en wat lijkt mij yep.gif

ik ga dit volgende week eens proberen ;)

Waarschijnlijk stream je op dat tijdstep dan wel, maar stream je een zwart scherm. Als je 'm dan activeert op je ps4 stream je je ps4.

Ik heb zelf geen ps4 en ik stream ook nooit, maar dit lijkt me een logische gedachte.

denk het ook. Ik zie het vanzelf wel als ik het probeer :)
Link to comment
Delen op andere websites

Het is gelukt! Voor wie het niet begrijpt: als je op YouTube een event aanmaakt staat de livestream gepland. Als je dan op de ps4 zelf een stream wilt starten staat de geplande stream al meteen klaar met alle gegevens (naam, beschrijving, etc.) al ingevuld :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...