Jump to content
Bassieboy35

GTA: Online: Wat kunnen we verwachten?


De laatste tijd is er nogal veel kritiek op de updates die worden uitgebracht. De updates zouden te simpel zijn en te klein om er iets 'spectaculairs' van te vinden. Gelukkig kwam er gisteren goed nieuws; Rockstar Games kwam met info over toekomstige content. En die content gaat verder dan inhoud van de recentelijke updates. Overigens is er voor de groep wellicht een oplossing, maar later daarover meer. We hebben het eerst voor je op een rijtje gezet.

gallery_123064_235_30203.jpg

VIP Organisaties

Al enige tijd terug werd de optie geïntroduceerd om je eigen organisatie te starten bij een bedrag van $1.000.000,-. Hier had je al een zevental missies, zoals het beschermen van je jacht, die je kon doen. In de toekomst mogen we meer van deze mogelijkheid gaan verwachten. Om te beginnen zullen er nieuwe Headquarters bij komen die als thuisbasis van je organisaties dienen. Daarnaast zullen er nog warehouses komen om alle bezittingen van je organisatie op te slaan. Je zal bijvoorbeeld juwelen en verdovende middelen kunnen kopen of verkopen. Kortweg drugsdealen dus. Helaas is er verder nog niets over bekend, maar het klinkt veel belovend.

Stunt en fun

Volgens Rockstar kunnen we in de toekomst ook een groot aandeel fun en stunt gerelateerde dingen verwachten. Er komen nieuwe auto's bij die daarvoor geschikt zijn, maar ook attributen. Om een voorbeeld te geven: de foto hieronder beschrijft een beetje wat we kunnen verwachten. Immense ringen om de Maze Bank waar je doorheen kan racen en stunten.

gallery_123064_235_167643.jpg

En verder...

geeft Rockstar aan dat de Adversary Modes zullen blijven komen met daarbij ook de bijbehorende Event weken, zoals deze week de Time Trial week.

En om even terug te komen op het eerder aangehaalde, mocht je nou denken het beter te weten, dus tips hebben voor Rockstar Games? Dan kan je naar GTAOnline@rockstargames.com je feedback of ideeën sturen. Wellicht dat ze er dan wat mee gaan doen.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

zal eerder nieuwe game worden. rockstar krijgt het geld van online dus zal altijd online modus de updates krijgen. van het gewone spel krijgen ze eenmalig van elke koper wat geld en daar houd het mee op dan, maar bij online zijn er genoeg van die gekken die shark cards kopen en daar verdienen ze toch veel mee. het lijkt me wel leuk een nieuwe update en wat nieuwe voertuigen maar de laaste tijd zijn de nieuwe voertuigen echt over de top in prijs

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Best een leuke update al zeg ik het zelf. Toch hoop ik dat ze eens een goede keuze uit wagens maken voor de Lowrider update's. De Manana zou een goed voorbeeld kunnen zijn.

Misschien een leuk ideetje om op te sturen?

want 12 lowriders zijn al niet genoeg

Neen! :puh:. Er kunnen niet genoeg lowriders zijn ;). Zelf zou ik ook graag de Manana, Emperor, Glendale, Regina, Peyote en Rat Truck als low rider zien en misschien nog wat voertuigen als de Penumbra, Elegy RH8, Comet, Futo, Kuruma, etc. die een upgrade krijgen zoals de Banshee en Sultan :).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Best een leuke update al zeg ik het zelf. Toch hoop ik dat ze eens een goede keuze uit wagens maken voor de Lowrider update's. De Manana zou een goed voorbeeld kunnen zijn.

Misschien een leuk ideetje om op te sturen?

want 12 lowriders zijn al niet genoeg

Neen! :puh:. Er kunnen niet genoeg lowriders zijn ;). Zelf zou ik ook graag de Manana, Emperor, Glendale, Regina, Peyote en Rat Truck als low rider zien en misschien nog wat voertuigen als de Penumbra, Elegy RH8, Comet, Futo, Kuruma, etc. die een upgrade krijgen zoals de Banshee en Sultan :).

Wat ik ook leuk zou vinden is een civil versie van de The Lost Slamvan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

zal eerder nieuwe game worden. rockstar krijgt het geld van online dus zal altijd online modus de updates krijgen. van het gewone spel krijgen ze eenmalig van elke koper wat geld en daar houd het mee op dan, maar bij online zijn er genoeg van die gekken die shark cards kopen en daar verdienen ze toch veel mee. het lijkt me wel leuk een nieuwe update en wat nieuwe voertuigen maar de laaste tijd zijn de nieuwe voertuigen echt over de top in prijs

Maar dan denk ik toch.. Nieuwe auto's, nieuwe kleding, dat soort dingen. Die kunnen toch ook makkelijk in singleplayer worden gezet. Okay als een auto 1mil kost verdienen ze weer aan die shark cards. Maar ze kunnen toch wel wat dingen in de singleplayer gunnen? Nu maakt mij de singleplayer niet heel veel meer uit, omdat m'n savefiles nogal vaak vast lopen of opeens corrupt zijn en de Rockstar Support slechts zijn excuses aanbied voor m'n corrupte savegame waar ik niks aan heb.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mwah, mij kan het niks donderen want als simple native trainer ervoor kan zorgen dat online assets in single player zonder problemen gebruikt

kunnen worden, vind ik dat geen probleem. De twee nieuwe wapens zijn echt supertof! De Compact rifle en double barrel shotgun.

Verder de Marksman pistol en heavy revolver zijn ook echt goeie wapens :D Vergeet de zaklamp niet want damn, dat komt goed van pas wanneer

ik door de woestijn loop te zwerven in de nacht haha!

Wij krijgen dus ook soort van gratig sp updates maar enkel door SNT. Twee enige minpunten is dat je ze steeds na load save opnieuw moet selecteren

en dat je ze gratis kunt krijgen. Had graag moeite willen doen door geld te verdienen of te jatten om nieuwe wapens te kunnen kopen.

Fuck money cheats.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...