Jump to content

[WidM] Week 8 - The Last Mission


aron24

Recommended Posts

gallery_748_15_57072.jpg

Organisatie: @aron24, @Bassieboy35 en @ERRWINS

Dit is de laatste opdracht. Deze speelt zichzelf in de bieb, waarbij er citaten komen uit de PB, de meeste uit molboekjes. Dit kunnen dus ook citaten zijn van iemand, tijdens de opdrachten die naar ons zijn gestuurd. Aan jullie om te raden, van wie deze zijn. Per goed antwoord, 250 euro in de pot. Hebben jullie alle antwoorden goed, betekent het dat jullie 500 euro extra krijgen. Dat betekent dat de pot nog flink gespekt kan worden, zo vlak voor de laatste tekst. Natuurlijk zit er niet een citaat uit jullie boekjes tussen.

'Geen moltest deze week, maar momenteel zit ik op SpacyColours als hoofdverdachte'

'SC deed helemaal niks wat hem werd opgedragen en ging blind voor de vrijstelling, wel wat raar. Gelukkig heeft ie geen mingeld gepakt, maar het scheelde weinig.'

'Mijn tactiek is om mij zoveel mogelijk als mol te gedragen, wat denk ik wel slaagt aangezien ik tot nu toe zo'n beetje de enige ben die dat doet.'

'Dat Asphy plots van de aardbol verdween vind ik niet zo verdacht. Welke mol zou nu alles gewoon laten gebeuren?'

'Ik heb deze nooit eerder ingeleverd omdat ik het met de hand heb geschreven en iedere keer geen zin had pm het in te scannen.'

'1. MegaPilot

2. SpacyColours

3. 3L1077

4. FrankyFourFingers

5. KoningJesper

6. Skullz-000

7. NickOwnage'

6 citaten dus, aan jullie te raden bij wie ze passen. Overleggen mag, maar doe dat niet te lang, want de deadline staat om 20:00. Daarna is het tijd voor jullie allerlaatste test.

Link to comment
Delen op andere websites

SC deed helemaal niks wat hem werd opgedragen en ging blind voor de vrijstelling, wel wat raar. Gelukkig heeft ie geen mingeld gepakt, maar het scheelde weinig.

Deze lijkt van Dexist te zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kunnen wij helaas geen chocola van maken. Geen geld verdient deze week, dat zet de pot op een bedrag van €8450,-! Morgen of overmogen komen we erachter wie toch diegene was die liep te Mollen. Eerst staat de Mol-test nog op het programma.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...