Jump to content

GTA IV online spelen (vanaf Steam)


Sublime

Recommended Posts

Ik dacht, laat ik eens GTA IV kopen op Steam zodat ik makkelijk online multiplayer kan spelen (hiervoor op de PS3 gedaan).

En nee hoor, het gekut begon al bij het inloggen op Social Club, waar hij zegt dat "Authorisation failed" is, terwijl ik met de username/pass gewoon kan inloggen op de website. Nu had ik een gelijk probleem al gehad bij Battlefield, waar de game geen speciale tekens kan verwerken (ge-wel-dig), dus wachtwoord aangepast maar nog steeds geen geluk.

Na wat ge-google schijnt het dat je ook met Windows Live moet inloggen, nadat ik weer een zooi aan crapware op mijn PC heb geinstalleerd, en ingelogd ben op Windows Live kan ik alsnog niet multiplayer spelen! Echt wtf, het hoort toch meteen te werken!?!?!

Heeft iemand hier uberhaupt een online werkende Steam versie van GTA IV kunnen spelen? Zo ja, hoe heb je dit dan voor elkaar gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet dit ook nog in bepaalde volgorde? Als ik 1.0.7 wil installeren faalt de installer omdat hij de installatie niet kan vinden.

Je kunt het proberen om ze allemaal 1 voor 1 te installeren, zal alleen even duren denk ik. :puh:

Installeer trouwens ook Games For Windows Live, wilt ook wel eens werken. ;)

Dumdumdum

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Normaal hoef je voor de Steam versie geen extra dingen te installeren. Het is alleen dat inloggen bij Social Club regelmatig mislukt om een of andere bizarre reden. Soms lukt het in eén keer, soms moet je een aantal keer proberen en soms lukt het helemaal niet op dat tijdstip. Ik denk dat de servers toegewezen worden aan GTA Online ...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inderdaad Game for Windows Live geinstalleerd en toen werkte het nog niet.

Maar gisteravond heb ik opnieuw geprobeerd en ik kon maar liefsts 5 minuten spelen voordat de service weer offline ging! Ik weet niet precies of dat Games voor windows Live een vereiste is, maar ik kon dus wel 1x inloggen. De services zijn dus gewoon constant offline, erg handig...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb de Steam versie ook nooit werkende gekregen emo.gif In de ideale wereld liet Rockstar kan beter hun online gedeelte lekker overlaten aan de makers van SAMP en MTA, dat werkte tenminste altijd emo.gif

Edit: Blijkbaar is het al juni. Excuus :7

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...