Jump to content

Formule 1 (2016)


Thundercover

Recommended Posts

met Fiat Multipla's gaan racen

Dit is iets wat ik zou kijken

Ontopic: Ik heb een gespleten mening. Aan de ene kant is het natuurlijk racen, maar aan de andere kant moet er natuurlijk ergens een streep getrokken worden. Max die zichzelf voor Kimi gooit met een lagere snelheid, is niet echt veilig. Maar andere dingen, zoals in bocht 1, ronde 1, is gewoon het risico van racen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    12

  • Sir_Ballas

    7

  • Thundercover

    5

  • KoningJesper

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja heb hetzelfde als ballas. Sommige acties zijn gewoon echt te gevaarlijk en kunnen echt niet. Daar krijgt hij dan terechte kritiek, maar dan heeft hij zelf een grote mond. En dan snap ik mensen als MP echt wel

Link to comment
Delen op andere websites

emo.gif Niet echt. Verklaar je nader. Op de tickets staat niet voor niets 'Racing is dangerous'. Als dit al niet meer kan dan kunnen ze beter met Fiat Multipla's gaan racen. Als je Max arrogant vindt dan ben je gewoon mainstream de buitenlandse media achterna aan het huppelen.

Ja, alle media is gewoon tegen Verstappen zeker..Het is niet alleen buitenlandse media, zowat iedereen met banden in de F1 heeft wel wat slechts te zeggen over Verstappen wat betreft Francorchamps. Dit afdoen als "buitenlandse media achterna huppelen" is gewoon zwak. Er is iets van aan, hoe je het ook draait of keert.

Want als iemand bescheiden is, is het wel Max.

LOL.

Die vent is 18... Dat lijken sommige nog wel eens te vergeten. Er zaten daar hordes Hollanders en om dan zo'n start te hebben in je 'thuis' circuit.. Dan kan ik die frustratie heel goed begrijpen. Zeker voor zo'n fanatiek iemand. Ik denk dat als ik daar had gestaan ik nog wel wat gefrustreerder was.

Leeftijd is geen excuus om je als een malloot te gedragen. Ga dan lopen karten, je zit in een bolide tegen 300 km/h te scheuren, als je de onvolwassen idioot wilt uithangen, ga dan ergens anders heen.
"De Ferrari's verzieken mijn race in de eerste bocht. Dan ga ik ze niet voorbij laten. Dan rijd ik ze nog liever van de baan. Laat ze maar lekker schelden over de teamradio hoor, dat is leuk voor de mensen thuis voor de tv."
Iemand die zulke uitspraken doet, hoort niet achter het stuur van een bolide te zitten die tegen 300 km/h over de baan scheurt. Voor ieders veiligheid.

Verstappen met zijn talent en zijn verschrikkelijke houding doet mij meer en meer denken aan Balotelli.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bwoah, slechte race van Verstappen. Die jongen heeft nog heel veel te leren, en hij zal zich er goed aan doen om dat snel te leren, want anders eindigt hij zo net als Kvyat. Veel te aggresief, en zijn houding tegenover de media is ook totaal belachelijk. Dat hij in bocht 1 zijn vleugel kwijtraakt is jammer, maar hij neemt zelf het risico door te proberen voor Kimi Raikkonen langs te duiken. Dan snap ik niet echt waarom hij zo'n gevaarlijke houding neemt tegenover Ferrari. Als hij niet snel stopt met zulk soort wraakactie's dan zie ik hem volgend jaar niet uitrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het beter voor Max is om even stoom af te blazen voordat hij zich weer voor een camera toont. Zijn uitspraken zijn niet handig in zijn relatie met andere coureurs: je moet elkaar wel kunnen vertrouwen als je met 300 km/h rond rijdt.

De eerste bocht was een typisch start-incident: Max dook in een gat dat er wel was, terwijl Vettel maar ruimte hield voor één auto naast hem (hoewel dat niet veel was aangezien hij tegen Kimi aanreed). Het verdedigen later in de race ten opzichte van Kimi leek mij blokken, op of zelfs over het randje. Normaliter leren onervaren coureurs dit in de juniorklassen af, alleen heeft Max daar niet zo lang in doorgebracht en moet hij het in de Formule 1 zelf leren onder het oog van een miljoenenpubliek. Maar ik houd er wel van dat er wat agressief gereden worden, een verademing naast de simpele DRS-inhaalacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat naar mijn mening niet iedereen ziet, en ik moeilijk kan uitleggen zonder beeld, is dat Verstappen al in het gaatje zat vóór de bocht. Het is niet zo dat die opeens de bocht in duikt.. Ziggo sport had dit mooi gevisualiseerd, maarja dat kan ik helaas niet embedden.

Ik denk dat het beter voor Max is om even stoom af te blazen voordat hij zich weer voor een camera toont. Zijn uitspraken zijn niet handig in zijn relatie met andere coureurs: je moet elkaar wel kunnen vertrouwen als je met 300 km/h rond rijdt.

De eerste bocht was een typisch start-incident: Max dook in een gat dat er wel was, terwijl Vettel maar ruimte hield voor één auto naast hem (hoewel dat niet veel was aangezien hij tegen Kimi aanreed). Het verdedigen later in de race ten opzichte van Kimi leek mij blokken, op of zelfs over het randje. Normaliter leren onervaren coureurs dit in de juniorklassen af, alleen heeft Max daar niet zo lang in doorgebracht en moet hij het in de Formule 1 zelf leren onder het oog van een miljoenenpubliek. Maar ik houd er wel van dat er wat agressief gereden worden, een verademing naast de simpele DRS-inhaalacties.

De uitspraak was niet handig, maar wel begrijpelijk. Iemand met zo'n ontzettende drang om te winnen en dan zo'n slechte start op je 'thuiscircuit'. Dat is gewoon ontzettend frustrerend. Maarja, Formule 1 coureurs zijn nét mensen hé...

Er is inderdaad helemaal niets mis met agressief rijden. Dit seizoen F1 is véél leuker om te kijken dan vorig jaar en al helemaal véél leuker dan het jaar daarvoor. In mijn mening is er gewoon niemand fout; dit is racen.

Leeftijd is geen excuus om je als een malloot te gedragen. Ga dan lopen karten, je zit in een bolide tegen 300 km/h te scheuren, als je de onvolwassen idioot wilt uithangen, ga dan ergens anders heen.

No offence MP, maar dan kun je beter een schaakwedstrijd gaan bekijken... Het is F1 en daarbij hoort risico. Dit is niet de lokale snelweg waar Henk Ingrid heeft afgesneden bij het invoegen. Hij gedraagt zich niet als een malloot, hij heeft helemaal niets fout gedaan. Getuige de FIA die geen straf heeft uitgedeeld. En laten we eerlijk zijn, dit is geen voetbal. De raceleiding kan de actie 100 keer terugkijken in slowmotion vanaf tig verschillende posities als ze dat willen.

Anyhoe. Op naar Monza.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Zonde en echt een on-be-grijpelijke keuze van RB :N Zoveel onnodig risico bij een redelijk stevige 2e plek :?

EDIT: Neem m'n woorden terug. Ge-wel-dig geracet en prach-tig teruggevochten _O_

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kijk ik normaal niet echt naar Formule 1, maar ik ben blij dat ik 't vandaag op de achtergrond aan had gezet. Die achtergrond werd namelijk snel de voorgrond. Wat een race en wat is die Verstappen toch een held!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...