Jump to content

Formule 1 (2016)


Thundercover

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    12

  • Sir_Ballas

    7

  • Thundercover

    5

  • KoningJesper

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

En Sergio Perez wederom op het podium!

Ja, met een 2e hands Ferrari motor. Knap hoor!

Laatste keer dat ik keek reed Perez toch echt met een Mercedes-motor. Nog steeds een puike prestatie en niet verwonderlijk dat hij nu in de geruchtenmolen zit om Raikkonen eventueel te vervangen. Al is daar bijna iedereen wel voor genoemd. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie prestatie weer van Max gister. Hij had wel geluk dat de Mercedessen elkaar weer eens raakten. Ik kan me voorstellen dat de Mercedes baas en de sponsor zichzelf voor het hoofd slaan met twee van die coureurs, tijd dat er 1 wordt uit geknikkerd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hamilton is echter wel de betere coureur van de twee. Ik ben niet echt fan van hem, maar het is toch wel leuk om te zien dat onder druk Rosberg het niet meer trekt en zulke domme fouten maakt. Verder heb ik een soft spot voor gehate artiesten/atleten zoals Kanye West en Lewis Hamilton, dus ik vind het geweldig om te zien hoe alle mensen die Hamilton zo ontzettend bekritiseren hun woorden moeten doorslikken en toekijken hoe hij weer wint.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was het Rosberg die de fout maakte omdat hij te laat de bocht maakte. Als Hamilton niet instuurde was Rosberg tot de vangrail rechtdoor gereden.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het moge duidelijk zijn waarom ik Verstappen een arrogant ettertje vind. pukey.gif

emo.gif Niet echt. Verklaar je nader. Op de tickets staat niet voor niets 'Racing is dangerous'. Als dit al niet meer kan dan kunnen ze beter met Fiat Multipla's gaan racen. Als je Max arrogant vindt dan ben je gewoon mainstream de buitenlandse media achterna aan het huppelen. Want als iemand bescheiden is, is het wel Max.

Die vent is 18... Dat lijken sommige nog wel eens te vergeten. Er zaten daar hordes Hollanders en om dan zo'n start te hebben in je 'thuis' circuit.. Dan kan ik die frustratie heel goed begrijpen. Zeker voor zo'n fanatiek iemand. Ik denk dat als ik daar had gestaan ik nog wel wat gefrustreerder was.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...