Jump to content

[WidM] De Uitslag!


Bassieboy35

Recommended Posts

De Uitslag!

Het is zover, we hebben acht/negen weken naar dit moment toegeleefd. De Finale Mol-test is gemaakt en daaruit is een winnaar en een verliezer gekomen. De Mol was natuurlijk al die tijd al vastgesteld. Maar wie de Mol is lees je straks. Eerst gaan we ons afvragen wie de Winnaar is van de tweede editie van Wie is de Mol?-forumeditie. Wie mag de fictieve pot van een nette €8450,- in ontvangst nemen?

De uitslag van de Mol-test regeert. De deelnemers moesten dit keer een Mol-test van veertig vragen maken, waar dat normaal twintig is. Veel antwoorden waren erg gebonden aan de Mol, als je niet spreidde en op de juiste persoon zat kon je bijna alle veertig punten halen. Dat hebben beide heren gedaan. Het verschil zat 'm in de vragen over gebeurtenissen die achter de schermen plaats vonden. Daarvoor is er een verschil van één punt, namelijk 38 goed en 39 goed.

Het is tijd voor de uitslag! Het moment is daar om de verliezer bekend te gaan maken, hoewel het zeker geen verliezer is. Het was de persoon die als eerste tot de conclusie kwam wie de Mol bleek te zijn. Die persoon, dat is...

Voor hem, en voor NickOwnage, Asphyxiated, Dexist, SpacyColours, Skullz-000 en FrankyFourFingers hebben we een kleine prijs voor op het profiel:

UDyzPOO.png

Dan is nu het moment daar?

Wie...

...is...

...de...

...Mol?!

Link to comment
Delen op andere websites

Yeehhh!!! :D Eindelijk kan ik het bekend maken :schater:

Na weken liegen, verzwijgen en misleiden, allemaal geleid door Bassie en Aron, is het moment nu daar:

IK BEN DE MOL!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Yeehhh!!! icon_mrgreen.gif Eindelijk kan ik het bekend maken schater.gif

Na weken liegen, verzwijgen en misleiden, allemaal geleid door Bassie en Aron, is het moment nu daar:

IK BEN DE MOL!!!!

Voor de Mol op het profiel ook een mooi aandenken:

jEshpbQ.png

En dat betekent dat we een winnaar hebben! Met een score van 39 punten is de winnaar van dit seizoen Wie is de Mol? niemand minder dan...

Voor hem de fictieve pot van €8450,-, de eer en roem van deze overwinning, en een gouden Vrijstelling voor in zijn profiel of handtekening:

r3Gawfh.png

Morgen vind je ook alle verwijzingen, evaluatie, gedachten van/naar de Mol etc. hier op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...