Jump to content

[WidM] Nabeschouwing


Bassieboy35

Recommended Posts

Eigenlijk een beetje wat Dexist al reageerde. Veel van de deelnemers zaten dicht bij het aantal punten dat ze behaalden. Vaak was dat maar één punt verschil of in de week dat Dexist eruit ging was jij door jouw snelheid de dans ontsprongen en ging jij in plaats van Dexist door naar de volgende ronde. knipoog.gif

sad2.gif

Pijnlijk. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te lezen hoe jullie het allemaal beleefd hebben. Als volger van het spel heb je af en toe wel gedachten, maar wat er in jullie omgaat en hoe dat het spel beïnvloedt, dat weet je niet.

Link to comment
Delen op andere websites

traantjes.gif

Ik kan nog steeds niet geloven dat Jesper de mol was, al die weken helemaal overtuigd dat ik goed zat door bij elk antwoord te zoeken wat 3L1077 had gedaan nosmile.gif

De grootste grap van alles is dat ik KoningJesper een joker heb gegeven in teken van onze vruchtloze 'verbond' schater.gif

Nou ga ik hier even buiten de regels om met een aantal PB's, maar ben echt benieuwd wat KJ op moment van lezen dacht?

907d292c463ca2588365e6837ed25f22.png

Mijn molboekje van die week :puh:

Molboekje vorige week:

Wat een kutopdracht. Voor mij dan :puh: De afgelopen weken heb ik het nooit echt moeilijk gehad, maar deze keer was het echt pittig. Ik moest heel erg op m'n tellen passen en had vaak het gevoel dat ik bij iedereen dé Mol was. Na de molboekjes te hebben gelezen zit Eli voor de helft op mij en zijn de verdenkingen van FFF voor mij een raadsel...

En dit gesprek baart mij zorgen:

Bij de hotelopdracht heb ik een Joker gevonden, mag ik die aan KoningJesper geven?

Dat zou heel nce zijn :) maar waarom als ik vragen mag?

Als jij dat wilt is dat uiteraard toegestaan. smile3.gif

Ik denk dat ik de mol te pakken heb! bloos.gif

Dan geef ik hem hierbij aan KoningJesper.

Thx man! :tu:

Dit is "Wie is de Mol?" en in dat spel help je nooit, maar dan ook nooit mede-kandidaten. Franky doet dit wel en dat kan maar twee dingen betekenen... Hij heeft 100% zeker de mol te pakken óf hij weet zeker dat ik geen kandidaat ben... :$

Ik vrees...

Maar nu weer terug naar de opdracht.

Het begon weer met een opdracht, waar vertrouwen een grote rol speelde. Er moest worden gekozen wie bij deze opdracht ons ging leiden. Ik bood me wel aan, maar al snel ging de strijd tussen SpacyColours en Dexist. Ik dacht er nog wel aan om een hele risky zet te doen en als eerste te reageren met:

Ik stem op mezelf en nu hebben jullie twee keuzes: Of ik word het niet en er komt ook geen 1000 euro in de pot of jullie kiezen voor het geld en de unanimiteit en ik word the chosen one

Maar ondanks grote plannen durfde ik dit niet aan :7

Ik besloot ook om niet de unanimiteit te doorbreken en deze keer voor het geld te kiezen. Anders had ik net zo goed een bordje op mijn voorhoofd kunnen plakken met het woordje "Mol" erop. :puh:

Dexist werd uiteindelijk gekozen en hij zou ons door de hangar moeten leiden :)

Mollen was hier ontzettend lastig. Niet meegaan met de adviezen van Dexist zou eigenlijk ontzettend verdacht zijn, gelukkig werd ik geholpen door Spacy en FFF :clown:

Ik heb vaak niet het advies van Dexist opgevolgd. Twee keer ging het onder het mom van save our asses(Spacy en ik zouden elkaar zogenaamd tegenkomen) en de andere keren gebruikte ik de excuses: "Ik wil ook nog wat jokers binnenhalen" en "Ik vertrouw onze vos niet" Uiteindelijk is de schade voor mij beperkt gebleven, maar kan ik toch niet geheel tevreden zijn over deze opdracht :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...