Jump to content

Foto's uploaden werkt slecht


Leonax

Recommended Posts

Hallo, ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen maar dat doe ik even hier.

Ik heb een probleem met het uploaden van foto's naar forums toe. Ik ben nu bijvoorbeeld bezig met het uploaden van stukjes voor mijn Borussia Dortmund story. Helaas werkt er iets niet.. Telkens als ik een foto upload en ik hem wil posten, dan upload hij hem veel groter dan ik zou willen en daarmee is de afbeelding veel lelijker dan hij eigenlijk is.

Voorbeeld:

nswqapy5onxai.png

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste uploadsites geven een optie om de foto te verkleinen. Ik gebruik normaal Tinypic of Mupload. Als je dan bestanden opent staat eronder welk formaat je wilt uploaden. Dit kan verschillen tussen klein tot groot.

Daarnaast zou je ook bij het fotobewerkingsprogramma kunnen kijken hoe groot jouw afbeelding is, het kan best zijn dat jij het percentage op 50% uitzoomen hebt staan, waardoor de afbeelding op jouw programma kleiner word weergegeven dan op het forum

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste uploadsites geven een optie om de foto te verkleinen. Ik gebruik normaal Tinypic of Mupload. Als je dan bestanden opent staat eronder welk formaat je wilt uploaden. Dit kan verschillen tussen klein tot groot.

Daarnaast zou je ook bij het fotobewerkingsprogramma kunnen kijken hoe groot jouw afbeelding is, het kan best zijn dat jij het percentage op 50% uitzoomen hebt staan, waardoor de afbeelding op jouw programma kleiner word weergegeven dan op het forum

Ik heb net een nieuwe laptop dus het is even puzzelen helaas.. Wanneer ik op de bewerk optie open bij het aanpassen van een bericht en ik verklein de afbeelding naar het formaat wat ik wil slaat hij niet op. Enig idee hope dat komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...