Jump to content
Bassieboy35

Doe mee met de GTA Contests!


Zo'n drie weken geleden vierden wij het achtjarig jubileum van GTA IV. Een geschikt moment om weer eens GTA IV te doen, maar dat is niet de enige reden. Sinds kort zijn er ook twee contests te vinden op het forum die een mooie titel kunnen opleveren. Voor deze contests moet je deze ronde iets doen in GTA IV, wat dat is lees je hieronder. Overigens lopen deze twee contests het gehele jaar door en zal iedere ronde in een andere GTA zijn.

post-16696-0-62648500-1461508824.png

Beste GTA Speler

Een van de contests is de Mini Mission Challenge. In deze contest is het de bedoeling om een Challenge te doen waarbij je de hoogste score of beste tijd moet weten neer te zetten. Deze keer is het de bedoeling om de hoogste score te behalen in het spel QUB3D. Behaal je de hoogste score? Dan verdien je de Achievement Challenge Accepted. Behaal jij de meeste overwinningen? Dan maak jij kans een hele mooie prijs, waar we nu helaas nog niet zover over kunnen uitweiden. Het is de moeite waard, dat beloof ik je!

Paparazzi

Naast de Mini Mission Challenges is er voor de fotografen onder ons ook nog een contest genaamd de GTA Photo Contest. Het concept is in principe hetzelfde als de Mini Mission Challenges, maar hierbij moet jij de beste foto in een bepaald thema maken. Deze keer is het thema vrienden in GTA IV. Neem Roman, Jacob of wie je dan maar als vriend kan bedenken mee en zet jullie samen op de foto. De winnaar wordt bepaald door een stemming aan de hand van een poll. Ook hiervoor verdien je een Achievement, genaamd Photoshoot en hier kan je ook een mooie prijs mee winnen...

Veel tijd kost het niet en tijdens het spelen weet je weer waarom je je hier eigenlijk bevindt. ;) Voor deze ronde kan je nog meedoen tot en met vrijdag 27 mei. Schroom niet om mee te doen en wie weet heb jij als eerste een van de bovenstaande Achievements ontvangen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Twee hele leuke contests, en ik kan het iedereen aanraden deel te nemen, want er is inderdaad een mooie prijs te behalen, bij beiden. En daarnaast, je bent met GTA bezig, en dat is toch altijd goed ;)

Het lastige van GTA IV is voor mij dat ik die enkel op een console heb, en ik zie mijzelf echt niet met een mobieltje een foto maken van een tv-scherm :puh: Maar ik ben benieuwd naar de volgende ronde.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lastige van GTA IV is voor mij dat ik die enkel op een console heb, en ik zie mijzelf echt niet met een mobieltje een foto maken van een tv-scherm :puh:

Voor de QUB3D-score lijkt mij dat geen probleem, zolang het maar leesbaar is lijkt mij. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...