Jump to content

[OV]Secret Hilter [Speltopic]


Dexist

Recommended Posts

Welkom bij het eerste spel van Secret Hitler!

Iedereen heeft zijn rol gekregen. De fascisten (3) weten wie de fascisten (3) zijn en weten wie Hitler is. Hitler Weet niet wie de fascisten zijn.

(iets niet duidelijk? PB direct!)

RONDE 1

De eerste President is:

Votair

Aan hem de taak om nu een Chancellor te kiezen. Iedereen mag hier over meepraten, al beslist de President helemaal zelf wie hij nomineert als Chancellor!

Votair moet zijn Chancellor-nominatie bevestigingen, hier in het topic, als volgt:

"ik, de President, nomineer ... als mijn Chancellor"

Zodra hij dit heeft gedaan mogen jullie discussiëren, of jullie vertrouwen hebben in deze President en Chancellor.

De discussie doen jullie in dit topic, je stem breng je uit in de PB naar mij, noem bij je stem (JA! of NEIN!) even op welk koppel je stemt.

Belangrijk om te weten: je stem is niet anoniem.

Ik zal de uitslag van de stemming hier zo snel als mogelijk posten, en daarna zal ofwel nog een nieuwe nominatie ronde starten, of de President en Chancellor mogen een wet gaan uitvoeren.

post-6602-0-98455800-1463992891_thumb.png

PS: de rode kaart hier boven geeft aan 7-8 spelers, dat moet zijn dus 10 spelers.

Bij de eerste fascist kaart(hier niet weergegeven), heeft de president de zelfde power als bij de tweede kaart.

Alleen Secret Hitler deelnemers mogen in dit topic posten.

Aan iedereen het advies om dit topic te gaan volgen, zo kom je snel te weten of er iets is gepost.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    50

  • Danger_dog_guy_7

    14

  • JasonStatham

    13

  • SpacyColours

    13

9 mensen hebben gestemd.

Hierbij de uitslag(de 10de stem kan niks meer veranderen)

[table=simple]naam|stem

KaiSkillzz|JA

3L1077|JA

Votair|JA

Thunderduck|JA

Aron24|JA

DDG7|JA

Sir_Ballas|NEIN

KingJesper|NEIN

FFF|NEIN

Phoenix| ??? (lees je pb's phoenix smile3.gif!)

[/table]

3 tegen / 6 voor. Phoenix' stem kon niks meer veranderen.

Dat betekent dat jullie vertrouwen hebben en Votair en Eliott gaan deze ronde regeren!

President Votair pakt nu denkbeeldig de bovenste 3 kaarten van de stapel met policy-kaarten(deze bevat 11 fascist- en 6 liberaalkaarten)

President Votair bekijkt zijn kaarten, maar mag niemand communiceren welke kaarten hij heeft. Hij leg één kaart weg en geeft twee door aan Chancellor Eliott. Waarna Chancellor Eliott een van deze twee policies zal uitvoeren.

De twee overige kaarten worden weggelegd, zodra de policy stapel dreigt op te raken worden de weggelegde kaarten weer aan de stapel toegevoegd.

Wanneer Chancellor Eliott zijn policy heeft uitgevoerd mogen beide heren wel weer communiceren over de kaarten die zij in hun handen hadden, maar wie gaat ze geloven? Ligt het aan de President? Of aan de Chancellor? Of is het lot van de kaarten niet zo als men gehoopt had?

Iedereen mag ten alle tijden in dit topic discussiëren. Onthoud dat.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, nadat de President zijn kaarten per ongeluk op de grond had gegooid, heeft hij mij nu de juist kaarten overhandigd.

Deze twee kaarten liggen nu bij de Chancellor! We zullen zien wat hij daarmee gaat doen!

Link to comment
Delen op andere websites

*plaatje fascisme* (zit op mobiel)

Ofwel is Votair een vuiler fascist, ofwel was het lot vandaag tegen de liberalen. Zonder enige keuze kreeg ik twee fascistische opties aangeboden. Laten we deze nederlaag de liberale geest niet aantasten, overwinnen we wel! Ik voer een wet in waarbij alle liberalen huisarrest krijgen, en niet meer bij zonlicht naar buiten mogen komen. Bij overtreding van deze wet volgt een ogenblikkelijke executie.

Zo kunnen we de gruweldaden van het fascisme toch nog vermijden, blijf veilig thuis lieve liberalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien de eerste fascistische kaart in neergelegd krijgt de president een power!

Votair mag de rol van iemand naar keuze bekijken. Votair zegt hier in het topic wiens rol hij wil bekijken. Hij krijgt van mij te weten of deze persoon fascist of liberaal is. Wat hij met deze info doet en of hij deze deelt is aan hem!

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Intussen starten we alvast ronde 2!

RONDE 2

KhhRxC8.png

Uitgevoerde wet:

Ik voer een wet in waarbij alle liberalen huisarrest krijgen, en niet meer bij zonlicht naar buiten mogen komen. Bij overtreding van deze wet volgt een ogenblikkelijke executie.

De tweede President is:

FrankyFourFingers

Aan hem de taak om nu een Chancellor te kiezen. Iedereen mag hier over meepraten, al beslist de President helemaal zelf wie hij nomineert als Chancellor!



Let op: de President en Chancellor van de vorige ronde mogen niet worden genomineerd als Chancellor van ronde 2.

FFF moet zijn Chancellor-nominatie bevestigingen, hier in het topic, als volgt:

"ik, de President, nomineer ... als mijn Chancellor"

Zodra hij dit heeft gedaan mogen jullie discussiëren, of jullie vertrouwen hebben in deze President en Chancellor.

De discussie doen jullie in dit topic, je stem breng je uit in de PB naar mij, noem bij je stem (JA! of NEIN!) even op welk koppel je stemt.

Belangrijk om te weten: je stem is niet anoniem.

Let op: de President en Chancellor van de vorige ronde mogen niet worden genomineerd als Chancellor van ronde 2

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...