Jump to content

Blauw wordt groen, groen wordt blauw, maar blauw blijft ook blauw.


Guardian1980

Recommended Posts

Zo af en toe heb je van die dagen, dan moet je als admin echt aan de bak. Vandaag was zo'n dag.

thebig, Venzio en Visser23 hebben onlangs aangegeven te willen stoppen als moderator op hun diverse fora. Ik begin niet aan een overzicht, want ik ben het overzicht vanavond al meermalen kwijt geraakt. Bij deze bedanken wij deze heren voor al hun inzet, en uiteraard hopen we dat ze nog eens langs komen.

Gelukkig hebben we vervangers gevonden. Dexist nam ons aanbod moderator te worden op Lifestyle met open armen aan, en NickOwnage deed hetzelfde, maar dan voor wat betreft Games. We denken dat deze heren hier zeker op hun plek zijn, en we wensen ze dan ook heel veel succes met hun nieuwe taken.

Verder heeft 3L1077 vanaf heden de GTA Online-fora er bij gekregen, en is Bassieboy35 weer terug op zijn oude stek Games. Ook deze heren wensen we veel succes met hun taken aldaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer om een aantal trouwe collega's te zien vertrekken, maar goed, zo gaan die dingen. Iedereen hartelijk dank voor ieders inzet, en hopelijk tot ooit. smile3.gif

Aan de nieuwe Moderators: gefeliciteerd! Veel succes en plezier toegewenst.

Link to comment
Delen op andere websites

Felicitaties en veel succes toegewenst aan de nieuwe moderators!

Dank voor de inzet oud moderators!

Leden begonnen zich al zorgen te maken over thebig, zo erg dat er geruchten rondgaan over een mogelijke gevangenisstraf in Genk?icon_cab.gif /niet mijn woorden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...