Jump to content

GTAForum Awards 2016 - Vragen & Uitleg


Thundercover

Recommended Posts

Ik denk omdat Global Moderators en Administrators de poll kunnen bewerken en/of de resultaten ervan kunnen bekijken.

Er moet dan ergens een bewerkingsgeschiedenis zijn, mocht er plagiaat zijn gepleegd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    5

  • KoningJesper

    5

  • Thundercover

    4

  • NicolaB

    4

Mrja, je hebt daarna toch ook gewoon de categorie "wie is de beste admin" enzo?

Andersom is het wel een beetje te begrijpen, want dan nomineer je niet alleen maar GM+ en wordt het geen GM+ gala, maar is het meer gefocust op de leden.

Wel een beetje lame als iemand daar echt gewoon goed in is (bijv. dus in het debatteren).

Link to comment
Delen op andere websites

En de award voor beste modder & modificatie dan? Er is dit jaar geeneens een mod uitgebracht emo.gif

Jawel hoor, eergisteren kwam er nog iemand met een nieuwe mod in de statusupdates. Maar niemand gebruikt die dingen nog.

Persoonlijk had ik gehoopt op wat meer forumgerelateerde categorieën. Aangezien 90% van ons geen GTA meer speelt en alleen nog voor de gezelligheid op het forum zit. "Beste Sportexpert", "Beste Auto-expert", "Beste Spelletjesspeler", "Beste Verhalenschrijver", "Beste Avatar", "Beste Gebruikerstitel", "Beste Profiel", "Beste Muziekkenner", "Beste ABN-spreker", "Grappigste Lid"... dat soort dingen. Ik zeg niet dat awards als "Beste Classic View-kenner" dienen te worden geschrapt, maar je kunt bij wijze van spreken nu al die award gaan maken want je kunt toch al met zekerheid zeggen wie hem gaat winnen. Sowieso heeft men de neiging om, wanneer ze niet weten wie ze moeten invullen, gewoon even bij de bovenbuurman te spieken. En anders stemmen ze niets. Daarnaast is het aantal leden waar we niet op mogen stemmen relatief groot, maar dat terzijde. puh2.gif

We zijn natuurlijk wel een gtaforum, geen ''praat over koetjes en kalfjes-forum'', dan kun je ook naar Girlsscene gaan :t..

De andere kant van de medaille is natuurlijk dat de awards juist een boost kunnen geven aan de activiteit in het forum.

Is er overigens nog een crewlid dat zich bereid kan vinden op mijn vragen in de eerste reactie op dit topic in te gaan? :3

Link to comment
Delen op andere websites

Staan de namen van de awards al vast?

De namen staan vast, tenzij er een spelfout ofzo instaat. :puh:

De categorieën staan in principe ook vast, aangezien het anders een beetje indruist tegen ons idee om de eerste helft van het jaar niet te vergeten.

Edit #2: Het topic is inmiddels gesloten, maar toch vind ik het nog de moeite waard om hierop in te gaan (of beter gezegd, op Dutchy's vraag).

Enkele ideeën die me zomaar te binnen schieten zijn minima aan de kwalificaties. Bijvoorbeeld dat iemand slechts genomineerd kan worden wanneer diegene X% van het totaal aantal nominaties heeft behaald, of ten minste een minimum aantal nominaties. Wanneer er te veel individuen genomineerd worden die aan bovenstaande norm voldoen zou men kunnen stellen dat wanneer Y genomineerden aan eis X voldoen uitsluitend de ''top vijf'' daadwerkelijk meedingt met de award-verkiezingen.

Regel in nominatietopic toegevoegd om dit te verduidelijken en teleurstellingen bij één enkele nominatie te voorkomen.

Ik zie daar geen nut van in. Het is niet zo dat GTAF zo'n super actief forum is. Veel fora hebben geeneens elke dag één post. Sommige zelfs al maanden niet. Waaronder dus de Multiplayer fora waar een award voor wordt uitgereikt crazy.gif

Leuk idee natuurlijk wel, maar er zit wel wat in wat je zegt. Er is in dit halfjaar te weinig gebeurd om mensen echt goed weer te beoordelen, maar goed ik zal het proberen.

En de award voor beste modder & modificatie dan? Er is dit jaar geeneens een mod uitgebracht :7

De categorieën zijn voor het hele jaar, dus wie weet komt er nog een mod aan in de tweede helft van het jaar. ;)

Persoonlijk had ik gehoopt op wat meer forumgerelateerde categorieën. Aangezien 90% van ons geen GTA meer speelt en alleen nog voor de gezelligheid op het forum zit. "Beste Sportexpert", "Beste Auto-expert", "Beste Spelletjesspeler", "Beste Verhalenschrijver", "Beste Avatar", "Beste Gebruikerstitel", "Beste Profiel", "Beste Muziekkenner", "Beste ABN-spreker", "Grappigste Lid"... dat soort dingen. Ik zeg niet dat awards als "Beste Classic View-kenner" dienen te worden geschrapt, maar je kunt bij wijze van spreken nu al die award gaan maken want je kunt toch al met zekerheid zeggen wie hem gaat winnen. Sowieso heeft men de neiging om, wanneer ze niet weten wie ze moeten invullen, gewoon even bij de bovenbuurman te spieken. En anders stemmen ze niets. Daarnaast is het aantal leden waar we niet op mogen stemmen relatief groot, maar dat terzijde. :puh:

Voor niet-GTA-gerelateerde kunsten kan je ook een contest starten om dat te bepalen. Omdat dit nog altijd een GTA-forum betreft hebben we er bij twee contests een award aan gehangen.

Dat vind ik ook wel jammer. Ik vind bijvoorbeeld Big Boss ook een goede debater, maar ja die kan ik daar dus niet voor nomineren. Waarom? Ik heb geen idee eigenlijk.

Andersom is het wel een beetje te begrijpen, want dan nomineer je niet alleen maar GM+ en wordt het geen GM+ gala, maar is het meer gefocust op de leden.

Wel een beetje lame als iemand daar echt gewoon goed in is (bijv. dus in het debatteren).

De awards zijn inderdaad voor de leden, niet voor de organisatie, ook al kan daarom niet altijd de 'echte' beste winnen. Het is bij de awards altijd afwegen tussen enkele kwaden en hierbij vinden wij dat we al vaak genoeg in de spotlight staan. :engel:

Is er overigens nog een crewlid dat zich bereid kan vinden op mijn vragen in de eerste reactie op dit topic in te gaan? :3

Uiteraard. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk had ik gehoopt op wat meer forumgerelateerde categorieën. Aangezien 90% van ons geen GTA meer speelt en alleen nog voor de gezelligheid op het forum zit. "Beste Sportexpert", "Beste Auto-expert", "Beste Spelletjesspeler", "Beste Verhalenschrijver", "Beste Avatar", "Beste Gebruikerstitel", "Beste Profiel", "Beste Muziekkenner", "Beste ABN-spreker", "Grappigste Lid"... dat soort dingen. Ik zeg niet dat awards als "Beste Classic View-kenner" dienen te worden geschrapt, maar je kunt bij wijze van spreken nu al die award gaan maken want je kunt toch al met zekerheid zeggen wie hem gaat winnen. Sowieso heeft men de neiging om, wanneer ze niet weten wie ze moeten invullen, gewoon even bij de bovenbuurman te spieken. En anders stemmen ze niets. Daarnaast is het aantal leden waar we niet op mogen stemmen relatief groot, maar dat terzijde. :puh:

Voor niet-GTA-gerelateerde kunsten kan je ook een contest starten om dat te bepalen. Omdat dit nog altijd een GTA-forum betreft hebben we er bij twee contests een award aan gehangen.

Nou ja, dat geldt volgens mij ook voor de huidige categorieën, maar goed, die contests zijn er het afgelopen jaar niet geweest (tenzij je de -geniale- Sans Scrupules en de Zaak van de Bananenschil meetelt, maar daar deed bijna niemand aan mee T_T).

Kijk, natuurlijk moet GTA-kennis worden beloond. Maar de meeste leden die actief zijn hebben het afgelopen jaar geen mods gespeeld en geen GTA met topdown view opgestart. Maar wél veel van ons hebben zich vermengd in discussies over sport, muziek en auto's, en schrijfkunsten laten zien in blogs danwel in het Games Avonturen en Verhalenforum, fotografie-kunsten laten zien en zo. Als er awards zijn voor "Beste Computerexpert", "Beste Gamesexpert", "Beste Graphicus", "Beste Debater" en zo... is er mijns inziens best ruimte voor wat meer categorieën. Dat zorgt ook voor wat meer winnaars, want het zijn toch vaak dezelfde personen die steeds dezelfde prijs weer binnenkrijgen (zoals ik, al krijg ik wel steeds meer competitie :engel: ).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Ik heb een keer nagevraagd aan een administrator als diegene kon kijken hoe vaak die emoticon wordt gebruikt in een topic maar dat kan dus niet. Het lijkt me dan ook dat het niet te tellen valt. Duizenden topics doornemen alleen omdat iemand een award wilt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Kan iemand mij even nomineren in alle categorieën? Ik ben uiteraard verreweg het meest geschikt maar tevens veel te bescheiden om dat toe te geven

Je bescheidenheid siert je ;)

Voor iedereen, maar speciaal voor Dotz:

med_gallery_748_27_4920.png

Link to comment
Delen op andere websites

Wat. Ik begin spoken te zien. In het nominatie topic van 2015 heeft iemand mijn huidige avatar genomineerd. Dit is serieus heel eng. Helemaal omdat mijn huidige avatar van een overleden persoon is.

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Wat. Ik begin spoken te zien. In het nominatie topic van 2015 heeft iemand mijn huidige avatar genomineerd. Dit is serieus heel eng. Helemaal omdat mijn huidige avatar van een overleden persoon is.

Misschien leefde de persoon toen nog? ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...