Jump to content

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands


JasonStatham

Recommended Posts

47 minuten geleden, KaiSkillzz zei:

Echt vreemd. Ik zie online heel veel posts voorbij komen van mensen die de game al per post ontvangen hebben en winkels die de game al verkopen. :puh:

Aha, want had begrepen dat de release pas 07-03 was dus vandaar. ;)
Naja, weet nu dus waarom.

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Op 3/4/2017 om 11:39, MovieGamer zei:

Ik was zojuist bij Bart Smit en daar verkopen ze deze game al, maar heb hem zelf niet gehaald hoor.

Ah, ik zie het de laatste tijd steeds vaker gebeuren! Horizon: ZD hadden ook al aardig wat mensen voor launch en zelf had ik Final Fantasy XV ook al de zaterdag voor de dinsdag dat het spel uitkwam. Wel mooi voor ons denk ik dan, "day-one patches" staan dan meestal ook al klaar voor download.

 

2 uur geleden, Votair zei:

Beter dan The Division?

Ligt eraan waar je naar op zoek bent, The Division was op zich al een beetje een vreemde eend in de bijt: Een MMORPG, maar toch in een werkelijke setting met bestaande wapens etc. Daar waren de enemies dan ook echte "bullet sponges" en in dat aspect een echte RPG. Voor sommigen ligt dat helemaal in hun straatje, zeker voor bijvoorbeeld Destiny-fans, maar ik was helaas niet echt onder de indruk.

Wildlands lijkt dan wel een compleet andere game, met een geheel non-urban wereld en waar er wel wat meer ruimte is voor planning en strategie. Helaas niet zoveel als in oude Ghost Recons of Metal Gear Solid V uit deze generatie bijvoorbeeld, maar het biedt wel enige kansen. Zelf vind ik dat jammerlijk beperkt, de meeste gameplay eindigt vaak in een knalfestijn à la GTA:O/Far Cry. Ik zeg afwachten tot die laag in prijs duikt en oppikken met de squad :puh:

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 1 year later...
Op 7-9-2018 om 23:26, Phoenyxar zei:

Ghost Recon Wildlands gekocht, was het al een tijdje van plan en de prijs is genoeg gezakt voor me om er aan te beginnen!

Toevallig dit weekend gratis gespeeld tijdens het free weekend (logisch :clown:). De game was leuk, maar ik vond 'm toch niet helemaal lekker wegspelen. Ik speelde met degene waarmee ik altijd game, dus speelde wel in co-op.

 

Het was tactisch leuk en het had veel verschillende game elementen, maar vond toch dat de game niet helemaal was afgewerkt ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Okej, na enkele dagen spelen denk ik wel dat ik redelijk kan oordelen en ik denk dat de meeste wel correct zitten. Ik kan zeker enig plezier krijgen uit dit spel (simpelweg rondzwerven en beetje bij beetje een ongekende omgeving verkennen is gewoon het soort spel dat ik graag speel), maar er mist simpelweg iets. Ik heb het gevoel dat op een beetje tactisch meer nadenken na ik het spel al redelijk beheers en ik weet wat ik moet doen in zo goed als elke situatie en er zijn ook maar een X aantal verschillende scenario's. Is het slecht? Niet echt, het is degelijk, de setting is ook eens wat anders en je krijgt wel een zeker sfeerbeeld binnen, maar het mist toch een zekere flair. Het is net niet goed genoeg.

 

Ik speel het uiteraard wel volledig uit, maar dat is meer mijn probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...