Jump to content

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands


JasonStatham

Recommended Posts

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

 

Ontwikkelaar: Ubisoft Paris

Uitgever: Ubishit

Genre: Openworld Tactical Shooter (3rd person)

Platforms: PC (Windows), PS4, Xbox One

Aantal spelers: 1, 2-4 co-op

Release: N.N.B.

Demo: X

Ghost Recon keert terug met een nieuw deel in de langlopende franchise waarin de speler met zijn squad het zal opnemen tegen de kartels in Bolivia. Het spel zal een open-wereld structuur kennen en het zal mogelijk zijn om co-operatief(2-4) het spel uit te spelen.

 

 

Reveal Trailer E3 2015:

 

 

"We are Ghosts" trailer:

 

 

Persoonlijk ben ik iemand die ieder Tom Clancy game nauwlettend in de gaten probeert te houden, maar voor mijn gevoel gaat het de laatste paar jaar behoorlijk bergafwaarts. De laatste twee Ghost Recons niet zo sterk en ook de Splinter Cell reeks vaart op laag water. The Division heb ik al genoeg ondergekotst, dus laat ik wat positiefs zeggen over dit spel: Het ziet er tot zo ver best wel gaaf uit. Ik weet niet of ik blij moet worden van de open-wereld structuur, het begint er op te lijken dat Ubisoft gewoon helemaal niks anders kan. Maar mochten ze het zo uitvoeren als dat Kojima deed met MGSV, zou het nog best goed kunnen uitpakken.

Vooral de setting en de opzet spreekt me wel aan. Als een gevreesd team de drugskartels door de gevarieerde landschappen van Bolivia opjagen klinkt eigenlijk wel als muziek in mijn oren.

Besef wel dat we hier te maken hebben met een game van Ubisoft, het laatste wat je wil doen is te enthousiast raken, want dan zou het nog eens vies kunnen tegenvallen :7

Verwacht meer informatie en misschien ook een release date bij de volgende E3.

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger heel veel Jungle Storm gespeeld op de PS2 en dan vooral in Splitscreen.

Lijkt me echt tof om via internet tactieken te bespreken met vrienden om zo de kartels uit te schakelen, dus deze game komt zeker in huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger heel veel Jungle Storm gespeeld op de PS2 en dan vooral in Splitscreen.

Lijkt me echt tof om via internet tactieken te bespreken met vrienden om zo de kartels uit te schakelen, dus deze game komt zeker in huis.

Het klinkt leuk, maar ik hoop wel dat het ook daadwerkelijk een tactische shooter gaat worden. De A.I. uit The Division was zo stom dat ik er zo nu en dan om moest lachen, ik hoop dat ze hier flink wat tijd instoppen. Want daar ligt toch wel de basis voor games als deze. Daarnaast hoop ik ook dat ze goed kijken naar hoe Metal Gear Solid V omging met het openwereld aspect. Dat is zo een spel waar je bijvoorbeeld een missie hebt dat je een oorlogsgevangene moet bevrijden in een Afgaans dorpje en verder moet je het helemaal zelf uitzoeken. Zelf plannen hoe en wat: Waar val je het dorpje binnen en ga je fully-stealth of snipe je ze vanaf een rots op afstand of ga je helemaal rogue en val je met een tank binnen en blaas je de hele boel op en ondertussen is het nog steeds de vraag waar die gevangene zich precies bevindt :cab:

Ubisoft moet echt goed kijken naar dat spel en hoezo het zoveel lof heeft ontvangen om zelf zo een tactisch spel te maken wat ook lang genoeg boeiend is. Zo wordt The Division nu al door sommige fans als already dead beschreven, het laatste wat je zou verwachten bij een MMORPG met zoveel hype.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Deze game doet me denken aan The Division. Ik was ook bij die trailer heel enthousiast, net als bij deze trailer. Dus ik ben erg benieuwd. Ik hoop dat het een game is die ik wel een jaartje blijf spelen. De meeste games nu speel je niet langer dan een half jaar, dat is jammer. (sommige zelfs een paar maanden en het is over)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk wel vooruit naar deze game. Hij doet me heel erg denken aan het concept van Middle Earth Shadow of Mordor, waar je rond kan lopen en opdrachten en verhalen kan doen. Ik ben er zeker mee eens dat The Division ook verschrikkelijk gehyped werd en ik deze game binnen een mum van tijd had uitgespeeld. The Dark Zone was nogal een saaie bedoeling, maar ik zie wel weer potentie in een game als deze. Ik zal deze game niet direct bij de release kopen, maar zeker later als ik hoor dat de game de moeite waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 8/14/2016 om 19:23, .PhoeniX. zei:

Ben nogal sceptisch wat betreft 't spel over het algemene zin. Ik ken Ubisoft al wat langer dan de dag van vandaag en ik moet hoognodig zeggen

dat het pure massaproductie is wat ze plegen. Alles moet volgens 'schema' in 'n een bepaalde tijdspanne gebeuren, of anders krijg je weer een

afdankertje van een spel (ook al interesseert Ubisoft het niets). Ook neigt Ubisoft ernaar om herhaaldelijk toe dezelfde modellen

te gebruiken in hun spellen. Daarnaast zal het me niets verbazen dat Wildlands op een gegeven moment wat te repetitief wordt; Iedere keer

een basis verdelgen lijkt mij zo slaapverwekkend. En trouwens, waar hadden we zo'n concept al eerder gezien? Juist ja, Far Cry komt

daarmee akelig in de buurt. Vermoedelijk wordt Ghost Recon; Wildlands, net zoals iedere andere game van Ubisoft, grafisch gedegradeerd

voordat het in de schappen van de winkels ligt.

Haha, mooie comment Phoenix thumbsup2.gif Nou was ik al sceptisch de dag dat ik het topic opende (Ubi-game hè emo.gif), maar inmiddels neig ik er veel meer naar om maar gewoon te skippen. Ik zie wel degelijk de charmes in van deze game en hoe het voor een bepaald publiek aantrekkelijk is, maar net als The Division speelt tactiek een kleine rol en lijkt het opnieuw een misbruik te maken van de Tom Clancy licentie. Mij doet het ook erg veel denken aan Far Cry en het lijkt erg veel mechanics uit The Division mee te nemen en dan vooral de debiele A.I. Erg jammer, de tijd dat een Tom Clancy game voor realisme staat, lijkt ver voorbij. Schijnt dat een nieuwe Splinter Cell in de maak is, misschien zou dat goed kunnen uitpakken, anders mag ik nog een geliefde franchise van mij begraven nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik begin nu toch te twijfelen met de aanschaf hiervan, want het is toch een game dat je echt met vrienden moet spelen en niet met random mensen.

Want imo hebben The Division en Siege hetzelfde principe.

Heb je een team dat helemaal niet samenwerkt dan wordt zoiets al snel minder leuk.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet ook niet of ik hem ga aanschaffen. Wanneer je met een paar vrienden de missies doet is het wel leuk, maar alle missies lijken erg veel op elkaar. Steel een helikopter, hack een computer, ondervraag een luitenant enzovoort. Ben bang dat het erg snel gaat vervelen. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Open beta vanaf 23 februari! :)

Iedereen toch nog de kans om de game te ervaren. Zoals ik in OP aangaf, ik verlang gewoon naar een Tom Clancy game die weer bij mij in de smaak valt, dus zal er zeker even in duiken. Mochten er nog lui met ps4 samenspelen, laat het weten!

 

Citaat

If you didn’t get a chance to participate in the Ghost Recon Wildlands Closed Beta, we’ve got some good news! The Ghost Recon Wildlands Open Beta starts February 23 (with preloading available February 21), giving you an opportunity to squad up with the Ghosts and get a preview of what it will be like to take on the Santa Blanca drug cartel on PS4, Xbox One, and PC. Running through February 27, this Open Beta features all of the same content found in the Closed Beta and more, including an additional province to explore called Montuyoc. Set in the Bolivian Altiplano region, this province contains heavily defended strongholds where the Santa Blanca trains some of its toughest soldiers.

/UbiBlog

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Op Saturday, March 04, 2017 om 11:39, MovieGamer zei:

Ik was zojuist bij Bart Smit en daar verkopen ze deze game al, maar heb hem zelf niet gehaald hoor.

 

 

IMG_7187.JPG

 

 

Echt vreemd. Ik zie online heel veel posts voorbij komen van mensen die de game al per post ontvangen hebben en winkels die de game al verkopen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...