Jump to content

[EK 2016] Poule E


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    18

  • _Night-Men_

    6

  • Phoenyxar

    6

  • KoningJesper

    5

Kop op Belgen, komt goed. Ik keek overigens net op hln.be waar Wilmots alweer werd uitgescholden voor 'vieze Waal'. :7 Next match ben ik er als toeschouwer voor de buis weer bij, zeker met dat leuke commentaar op één.

Het commentaar van de Nederlands commentator is anders ook heerlijk, zoveel achtergrond informatie heb ik nog nooit gehad. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de ploegen die relatief zeker zijn wel, maar in vele matchen is dat niet het geval. Maar ja, het alternatief is dan 16 of 32, dat laatste is misschien wat veel voor een EK, vraagt ook voor 2-3 extra speeldagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zielig, zieliger, zieligst, Ierland.

Elke inworp en uittrap duurt minimum 15 seconden. Toppunt van hun zielige vertoon tot dusver: een tweede bal in het spel brengen om een aanval af te stoppen. Triest.

Edit: Long moest rood krijgen, period.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, nu wordt België kampioen static.gif

Dit is sarcastisch, mag ik hopen?

Meunier speelde uitstekend, heeft België de overwinning bezorgd. Hazard en de Bruyne hebben nog steeds slecht gespeeld. En Ierland was in de tweede helft helemaal de weg kwijt. België was echt niet goed, maar ja ze hebben gewonnen. In de volgende ronde wordt het lastiger tegen een topland.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Dat 'topland' heeft wel gelijk gespeeld met het land wat vandaag verslagen is met 3-0 door België. emo.gif

Ik heb over de volgende ronde(s) he.

België niet goed?! schater.gif

Ja, België speelde echt niet goed. Maar blinde Belgen zien dat niet, dat kan. Meunier was de beste. Ik denk de gene met de minste marktwaarde in de basiself. Ierland is misschien bij elkaar 40 miljoen waard en België schiet toch algauw richting de 400(mss iets teveel). Als België hier punten had laten liggen, was het echt triest geweest. De Belgen scoren uit drie counters, een goed België zou moeten kunnen scoren uit kansen die ze zelf creëert. Tuurlijk doen de Belgen goede zaken, maar goed waren ze niet.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, België speelde echt niet goed. Maar blinde Belgen zien dat niet, dat kan. Meunier was de beste.

Nee, dat was Witsel. Die is toevallig ook motm...

Ik denk de gene met de minste marktwaarde in de basiself. Ierland is misschien bij elkaar 40 miljoen waard en België schiet toch algauw richting de 400(mss iets teveel). Als België hier punten had laten liggen, was het echt triest geweest.

En dat is niet gebeurd, punt.

De Belgen scoren uit drie counters, een goed België zou moeten kunnen scoren uit kansen die ze zelf creëert.

Een counter telt dus niet als een gecreëerde kans? Wtf???

Tuurlijk doen de Belgen goede zaken, maar goed waren ze niet.

Zou toch maar eens een samenvatting van de wedstrijd bekijken als ik jou was. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...