Jump to content

[EK 2016] Poule D


KoningJesper

Recommended Posts

Poule D

[table=header]Land|W|G|V|DV|DT|+/-|Pnt

Kroatie|1|0|0|1|0|1|3

Spanje|0|0|0|0|0|0|0

Tsjechie|0|0|0|0|0|0|0

Turkije|0|0|0|0|0|0|0[/table]

[table=header]Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stad

12 juni|15.00u|Turkije - Kroatie|0-1|Parijs

13 juni|15.00u|Spanje - Tsjechie|0-0|Toulouse

17 juni|18.00u|Tsjechie - Kroatie|0-0|Saint-Etienne

17 juni|21.00u|Spanje - Turkije|0-0|Nice

21 juni|21.00u|Tsjechie - Turkije|0-0|Lens

21 juni|21.00u|Kroatie -Spanje|0-0|Bordeaux[/table]

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Spanje komt in de eerste helft redelijk simpel langs de verdediging, maar het eindproduct laat een beetje of zich wachten. Ik vind Nolito, Morata en Fabregas tegenvallen. Ik zou snel in de tweede helft Pedro er in wisselen voor Nolito, en misschien Aduriz voor Fabregas, en dan met een 4-4-2 gaan spelen met Aduriz en Morata in de aanval, Pedro op links, Iniesta aanvallende punt, Busquets verdedigende punt, en dan Silva van rechts.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja... Piqué doet het als verdediger toch ff voor Spanje. In het begin van de 2e helft had Tsjechië een aantal mooie kansen, en natuurlijk die prachtige kans op het eind.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad geen superscore, maar toch wel een geslaagde wedstrijd voor Spanje. Goed dat ze de tsjechische bus hebben kunnen doorbreken, want zo makkelijk is het nog niet om te spelen tegen een team dat met 10 man verdedigt. Deze wedstrijd vond ik vooral Iniesta, Jordi Alba, Juanfran, Pique en Pedro op het eind goed, terwijl Fabregas, Silva, Nolito, Morata en Thiago wat ongeïnspireerd speelden. Ik denk dat het toch een fout is geweest om Torres thuis te laten, en ik snap al helemaal niet waarom Fabregas überhaupt nog speelt. Een speler als Koke of Saul zal het imo veel beter doen in dit team op het middenveld.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjechië presteerde alleszins zwaar onder de verwachtingen. Hoewel dat ergens te verantwoorden valt als je tegenstander een stuk beter speelt, maar een ploeg als Oekraïne heeft ons toch getoond dat je anders (of toch actiever) kunt spelen in zo'n geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjechië presteerde alleszins zwaar onder de verwachtingen. Hoewel dat ergens te verantwoorden valt als je tegenstander een stuk beter speelt, maar een ploeg als Oekraïne heeft ons toch getoond dat je anders (of toch actiever) kunt spelen in zo'n geval.

Dat dus. Het is niet omdat je op papier geen drol waard bent dat je met 10 man de bal naar voren moet zitten knallen en moet zitten kamperen voor je goal. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Turkije deed een poging, ergens moet je een ploeg die niet volledig opplooit in een dubbele muur bedanken, maar Spanje rolde er toch met vrij groot gemak overheen. Spanje in de finale is plots niet zo onwaarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...