Jump to content

[EK 2016] Poule C


KoningJesper

Recommended Posts

Poule C

[table=header]Land|W|G|V|DV|DT|+/-|Pnt

Duitsland|1|0|0|2|0|2|3

Polen|1|0|0|1|0|1|3

Noord-Ierland|0|0|1|0|1|-1|0

Noord-Ierland|0|0|1|0|2|-2|0[/table]

[table=header]Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stad

12 juni|18.00u|Polen - Noord-Ierland|1-0|Nice

12 juni|21.00u|Duitsland - Oekraine|2-0|Villeneuve-d'Asq

16 juni|18.00u|Oekraine - Noord-Ierland|0-0|Lyon

16 juni|21.00u|Duitsland - Polen|0-0|Saint-Denis

21 juni|18.00u|Oekraine - Polen|0-0|Marseille

21 juni|18.00u|Noord-Ierland - Duitsland|0-0|Parijs[/table]

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nou ja, Noord-Ierland zat dan ook wel in de makkelijkste kwalificatiegroep. Polen heeft trouwens wel maar magertjes druk gezet, overwicht hadden ze zeker (met een 8-0 aan kansen bij de eerste helft is dat ook wel duidelijk), maar het was nog net iets te mager, maar ik kijk wel uit naar hun volgende wedstrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Noord-Ierland gaat geen leuk EK tegemoet.

Die denken daar heel anders over, ze zijn al blij dat ze mogen participeren en de fans zelf zijn toch altijd dronken. Het is geen wonder dat de eerste overledene van het EK een Noord-Ierse fan is die volledig bezopen van een promenade afviel.
Link to comment
Delen op andere websites

Vond Dyitsland best goed, maar vond ze defensief toch niet heel sterk op bepaalde momenten. Neuer (en Boateng :7) heeft ze toch wel vaak geredd. Was trouwens wel de leukste wedstrijd tot nu toe :Y

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen wonder dat de eerste overledene van het EK een Noord-Ierse fan is die volledig bezopen van een promenade afviel.

Niet wat ik "leuk" zou noemen.

Ik had meer de indruk dat je comment was bedoeld om het trieste spelbeeld, my bad. Toch betwijfel ik hoelang dat de pret zal drukken, het WK in Brazilië heeft voor minstens twintig supporters het leven gekost, maar daar werd er ook niet erg lang over getreurd.
Link to comment
Delen op andere websites

Duitsland is tot nu toe de sterkst spelende ploeg die ik heb gezien. Vooral Neuer, maar ook Boateng. Löw heeft het toch best aardig staan.

Een goede ploeg straft die defensieve fouten genadeloos af..

Boateng redde inderdaad mooi, maar niet vergeten dat hij zichzelf in de problemen bracht. Zonder zijn redding was het een owngoal van Boateng...;) Kijk nog maar eens goed naar de herhaling.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...