Jump to content

[EK 2016] Poule A


KoningJesper

Recommended Posts

Het voelt allemaal wat zenuwachtig aan, te verwachten voor een openingswedstrijd, maar wij willen meer zien!

Geen idee wat het is tegenwoordig, maar ik ben het de laatste tijd meer en meer met je eens. :o
Haha, was jij erbij ofzo? emo.gif Onschuld tot het tegendeel is bewezen.

Vind het een verstandige keuze om hem thuis te laten, zou anders alleen voor spanning en een mogelijke verdeeldheid zorgen binnen de spelersgroep. Maar wat zijn exacte rol is geweest, is alles behalve duidelijk.

Euh?!

http://www.nu.nl/voe...k-valbuena.html

Dat dus.

Aan zijn betrokkenheid heeft nooit iemand getwijfeld, daar heb ik nog over gepost op dit forum toen het eerste bericht opdook in november. Maar of hij daadwerkelijk heeft 'helpen afpersen', dat wordt nog onderzocht. Het is een kwestie van wat is helpen en wat is adviseren, zeggen wat jij zou doen. Dit artikel van nu plaatst het veel meer in de context:

http://www.nu.nl/voetbal/4162581/valbuena-voelt-geen-vijandigheid-tegenover-benzema.html

Zoals ik zeg, verstandig dat hij niet is geselecteerd, maar ik wacht af met of hij schuldig is of niet als het juridische onderzoek zijn conclusies heeft getrokken...

Overigens mag Deschamps Martial wel het veld opgooien, want die zou nog wat kunnen forceren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    11

  • JasonStatham

    7

  • NickOwnage

    7

  • Phoenyxar

    5

Haalt alle bepalende spelers van het veld die coach.. Snapt er niks van..

Nou nou, Pogba was nu niet de bepalende speler (hij speelde dynamisch, maar niet betrouwbaar genoeg), dat was Payet toch meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat doelpuntje gauw we niet gauw vergeten puh2.gif Payet speelde een superpot, maar die Kanté was ook topklasse hoor yep.gif

+ Ben ik de enige die zich heeft geërgerd aan Arno Vermeulen? Ik vind het een hele aardige gozer en we gaan naar dezelfde sportschool, maar hij kan echt geen normaal commentaar geven naar mijn mening :N

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, de negativiteit omtrent het Belgische elftal mag nu wel wat minderen. De overgrote meerderheid is het er roerend mee eens dat Frankrijk dit EK gaat winnen, als dit het niveau van een EK-winnaar is, dan maakt België ook wel kans. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die zich heeft geërgerd aan Arno Vermeulen? Ik vind het een hele aardige gozer en we gaan naar dezelfde sportschool, maar hij kan echt geen normaal commentaar geven naar mijn mening :N

Nee maar de enige Nederlandse commentatoren die ik leuk vind zijn Frank Snoeks en wat van die random Eurosport commentators, juist omdat ze zo heerlijk droog en cynisch zijn. Hoewel ik soms ook wel eens verlang naar de flair van bijvoorbeeld Mexicaanse commentators.

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, de negativiteit omtrent het Belgische elftal mag nu wel wat minderen. De overgrote meerderheid is het er roerend mee eens dat Frankrijk dit EK gaat winnen, als dit het niveau van een EK-winnaar is, dan maakt België ook wel kans. emo.gif

Eerste wedstrijd gaat wel valers minder, zoals Spanje tegen Zwitserland toen. Uiteindelijk werd Spanje wereldkampioen en sprak niemand meer over die wedstrijd. En zo goed is België ook niet, hoor. Gelijkspelen tegen Finland :7

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste wedstrijd gaat wel valers minder, zoals Spanje tegen Zwitserland toen. Uiteindelijk werd Spanje wereldkampioen en sprak niemand meer over die wedstrijd. En zo goed is België ook niet, hoor. Gelijkspelen tegen Finland emo.gif

Spanje verliest wel tegen Georgië. België > Spanje dus? ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Maar die wedstrijden kun je niet heel serieus nemen. Zo vlak voor een groot toernooi ga je je als Spanje of als België zijnde echt niet volop inzetten voor zo'n kutwedstrijdje tegen Georgië of Finland. Hetzelfde bij die wedstrijden van Nederland. Polen en Oostenrijk hadden allebei zoiets van "win maar, kan ons het wat schelen". Terwijl er voor Nederland in die wedstrijden veel eer te behalen viel en die zich er wat meer voor inzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...