Jump to content

[EK 2016] Poule A


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    11

  • JasonStatham

    7

  • NickOwnage

    7

  • Phoenyxar

    5

Dit had veel slechter kunnen aflopen voor Zwitserland. Nu, het was wel duidelijk dat Zwitserland meer kwaliteit heeft dan Albanië en ze ook wel vlotter rondspelen, maar Albanië speelt wel een zeer dynamisch chaosvoetbal. Erg intensief, vrij vlot en veel proberen. Jammer voor hun, maar wel een leuke match. Shqip shqip!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik voelde wel mee met de Albanezen, speelden toch wel heel gedisciplineerd en om dan te bezwijken aan het eind van de wedstrijd met als gevolg een onwijs kolkende stadion.. Lijkt me behoorlijk pijnlijk. Ze groeven zich niet overdreven in en speelde bij vlagen erg dapper voetbal, knap van ze :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Frankrijk valt tegen, die gaan er wel uit in de knock-out fase.

Not sure if trolling or serious...?

Wedstrijden tegen een muur kan je niet meepakken in de beoordeling of een ploeg ver gaat geraken. Daar heeft de best voetballende ploeg van dit EK(Spanje) zelfs moeite mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Frankrijk valt tegen, die gaan er wel uit in de knock-out fase.

Not sure if trolling or serious...?

Wedstrijden tegen een muur kan je niet meepakken in de beoordeling of een ploeg ver gaat geraken. Daar heeft de best voetballende ploeg van dit EK(Spanje) zelfs moeite mee.

Spanje de beste ploeg? Laat me niet lachen. :7 Die hebben alles behalve een spits om de bal er in te rammen. Balen voor hun dat Messi of Ronaldo geen Spaans paspoort heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Spanje de beste ploeg? Laat me niet lachen. emo.gif Die hebben alles behalve een spits om de bal er in te rammen. Balen voor hun dat Messi of Ronaldo geen Spaans paspoort heeft.

http://www.transfermarkt.co.uk/aritz-aduriz/leistungsdaten/spieler/29124

Je hebt niet eens een spits nodig, Duitsland speelt met een valse 9.

Dat brak ze vandaag anders behoorlijk op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...