Jump to content

[EK 2016] Sportkroeg


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    29

  • KoningJesper

    21

  • Phoenyxar

    18

  • JasonStatham

    13

Ik ben niet zozeer voor België, hoop zeker wel dat ze het goed gaan doen, maar hoop vooral dat we een mooi toernooi gaan krijgen. Wat ik betwijfel, gezien het 'aparte' deelnemersveld en het format met 24 landen.

Eensch. Al ben ik wel voor Belgie. Als ze winnen kunnen ze eens stoppen met calimeroen tegenover Nederland(ers). ^_^

Moet zeggen dat het mij stukken minder interesseert nu NL niet mee doet. Jammer, worden altijd veel sociale activiteiten georganiseerd rondom Oranje. Maar nu ga ik wel bbq'en zonder het label "oranje kijken". :7

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die Polen - Nederland gezien heeft? Was Nederland zo goed opeens of was Polen zo slecht? Ik zie nu dat Nederland alweer voorstaat tegen Oostenrijk, dus ik neem aan dat Nederland wel in vorm is, of scheelt er ook wat met Polen en Oostenrijk?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die Polen - Nederland gezien heeft? Was Nederland zo goed opeens of was Polen zo slecht? Ik zie nu dat Nederland alweer voorstaat tegen Oostenrijk, dus ik neem aan dat Nederland wel in vorm is, of scheelt er ook wat met Polen en Oostenrijk?

Nederland speelde de laatste twee wedstrijden behoorlijk goed. Als ze tijdens de kwalificaties zo speelden, denk ik dat ze zich bijna moeiteloos gekwalificeerd hebben. Je ziet dat de aanvallen zonder Memphis en Narsingh vele malen beter verlopen dan met hen. De combi Berghuis/Janssen loopt heerlijk. Ik denk dat we definitief verder moeten met deze jonge selectie en jongens als Huntelaar en Sneijder vaarwel moeten zeggen.
Link to comment
Delen op andere websites

Nederland speelde de laatste twee wedstrijden behoorlijk goed. Als ze tijdens de kwalificaties zo speelden, denk ik dat ze zich bijna moeiteloos gekwalificeerd hebben. Je ziet dat de aanvallen zonder Memphis en Narsingh vele malen beter verlopen dan met hen. De combi Berghuis/Janssen loopt heerlijk. Ik denk dat we definitief verder moeten met deze jonge selectie en jongens als Huntelaar en Sneijder vaarwel moeten zeggen.

Waarom verbaast me dat niet..:7 Die kerel is echt geen drol waard tegen een deftige ploeg.
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die Polen - Nederland gezien heeft? Was Nederland zo goed opeens of was Polen zo slecht? Ik zie nu dat Nederland alweer voorstaat tegen Oostenrijk, dus ik neem aan dat Nederland wel in vorm is, of scheelt er ook wat met Polen en Oostenrijk?

Nederland speelde de laatste twee wedstrijden behoorlijk goed. Als ze tijdens de kwalificaties zo speelden, denk ik dat ze zich bijna moeiteloos gekwalificeerd hebben. Je ziet dat de aanvallen zonder Memphis en Narsingh vele malen beter verlopen dan met hen. De combi Berghuis/Janssen loopt heerlijk. Ik denk dat we definitief verder moeten met deze jonge selectie en jongens als Huntelaar en Sneijder vaarwel moeten zeggen.

Berghuis verrast me inderdaad erg positief! :) Ik was eerst ook een beetje sceptisch over Janssen maar dat us echt een geweldige spits, met potentie Huntelaar (als t niet meer is) :D
Link to comment
Delen op andere websites

Berghuis - Janssen pakt inderdaad mooi uit. Maar ook Strootman die weer terug is, is een zegen. Hij vervangt toch een beetje de leidersrol die normaal Robben op zich neemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik zie in die Berghuis niks meer dan pure middelmaat. Levert twee keurige voorzetten, maar maakt daartegenover te veel foute passes, aannames en acties. Misschien als hij een overstap maakt naar een club wat hem wel past, d.w.z. een team dat 4-3-3 speelt, zou hij zich verder kunnen ontwikkelen. Het was behoorlijk opmerkelijk om Berghuis te selecteren en in strijd met het beleid dat er gevoerd wordt, maar dat het een keertje prima uitpakt in twee oefenpotten, maakt het nog niet goed nope.gif

Het zijn maar nietszeggende oefenpotjes, Duitsland krijgt 1-3 pak slaag van Slowakije, zijn zij ineens niet meer een van de titelfavorieten? Ik zat net even te kijken wat voor een quotes ze uitkeren voor de toernooiwinnaars en werd behoorlijk verleid door onder andere de 5.00 op Duitsland. Wie denken jullie dat de beker op 10 juli de lucht in tillen?

Ik ben niet zozeer voor België, hoop zeker wel dat ze het goed gaan doen, maar hoop vooral dat we een mooi toernooi gaan krijgen. Wat ik betwijfel, gezien het 'aparte' deelnemersveld en het format met 24 landen.

Het blijft een opmerkelijk besluit en vrees ook dat het ten koste zal gaan van het kijkvermaak, te bedenken dat Infantino nu al werk probeert te maken van een WK met 40 deelnemers nope.gif Volgens mij zit helemaal niemand daarop te wachten.
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die Polen - Nederland gezien heeft? Was Nederland zo goed opeens of was Polen zo slecht? Ik zie nu dat Nederland alweer voorstaat tegen Oostenrijk, dus ik neem aan dat Nederland wel in vorm is, of scheelt er ook wat met Polen en Oostenrijk?

Niet gezien, maar ik schaamde me er een beetje voor dat in de Nederlandse media werd gesproken van "een knappe overwinning van Oranje op Polen". Ik bedoel, Polen. Ons Oranje. 5 jaar geleden had ik ze uitgelachen met die uitspraak. Wat een trieste ontwikkeling van onze in het verleden mooie voetbalnatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...