Jump to content

[EK 2016] Sportkroeg


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    29

  • KoningJesper

    21

  • Phoenyxar

    18

  • JasonStatham

    13

Juist niet :t Ik voel altijd van bepaalde Belgen (niet op dit forum hoor) een soort rivaliteit en vijandigschap (ook bijvoorbeeld met Kruijswijk), dus ik ben lekker voor underdog Polen :puh: Hebben een erg leuk team en kunnen te volgens mij best ver schoppen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Goed bezig, KJ. Gaat je veel werk kosten dit allemaal bij te houden Succes alvast. :puh:

Is iedereen voor België of hoe zit dat?

Ik zal wel meer kijken/bezig houden met België nu NL er uit ligt, maar of ik echt voor België ben... ehhh.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb altijd meer gehad met Duitsland dan met België. Vind het Duitse voetbal ook een stuk mooier.

Toch denk ik niet dat Duitsland kampioen wordt. Ik heb eigenlijk best een goed gevoel bij Engeland op dit moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb altijd meer gehad met Duitsland dan met België. Vind het Duitse voetbal ook een stuk mooier.

Toch denk ik niet dat Duitsland kampioen wordt. Ik heb eigenlijk best een goed gevoel bij Engeland op dit moment.

Klopt, Engeland heeft echt wel een lekker team! :) Ik verwacht dat Belgie eigenlijk weer zwaar gaat tegenvallen, dat dacht ik ook tijdens het WK en toen viel t toch ook wel erg tegen :N
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zozeer voor België, hoop zeker wel dat ze het goed gaan doen, maar hoop vooral dat we een mooi toernooi gaan krijgen. Wat ik betwijfel, gezien het 'aparte' deelnemersveld en het format met 24 landen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch een heel ander EK dan normaal. Normaal liep ik weken van te voren al te hypen over een EK/WK, het duurt nu nog maar een week en kijk er niet echt naar uit. Ik zal vast een groot aantal wedstrijden kijken, maar iedere wedstrijd net zoals afgelopen WK's, toch maar niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vrij gelijk aan de sfeer die er in 2002 was, al kan ik me voorstellen dat het gros van de leden zich dat niet goed kan herinneren ;) Wat toen ook nadelig was, was dat het aan de andere kant van de wereld gespeeld werd, met ongunstige tijden tot gevolg.

Ik ga dit toernooi zeker proberen te volgen, maar ik vrees dat we de echt aansprekende wedstrijden pas vanaf de kwartfinales gaan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...