Jump to content

[EK 2016] Sportkroeg


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    29

  • KoningJesper

    21

  • Phoenyxar

    18

  • JasonStatham

    13

Duitsland heeft een aantal ontzettend grote kansen gehad die door stomme pech niet in het netje gingen (de wonderbaarlijke save van Florenzi, Buffon). Italië kwam zeer goed weg met een verlenging/strafschoppen, dat had weinig te maken met de kwaliteit van de Duitsers.

Link to comment
Delen op andere websites

Zaza, eens. Maar in welk opzicht deed Pelle arrogant.
Aangeven aan Neuer dat ie 'm ging stiften, om dan grandioos te falen.

Is ook gewoon een erg goede speler :Y

Kidding me? emo.gif 2 seizoenen geleden 12 goals in 38 wedstrijden(PL), vorig serizoen 10 goals in 30 wedstrijden(PL). Erg goed? Middelmatig, meer ook niet.

Toch vreemd dat beide doelpunten eigenlijk niet hadden mogen gelden. Het Duitse kwam eigenlijk voort uit buitenspel en de Italiaanse penalty was foutief getrapt, eigenaardig.

Dat dacht ik dus ook, onderbreekt toch zijn schietbeweging?

Edit: Staaltje magie van Florenzi:

https://streamable.com/iib0

Oke excuses, dat zag ik niet :) Kon het me niet herinneren en zag ik het op YT ook niet, dan ook hier mee eens :puh: En ik bedoelde dit EK een goede speler, verkeerd verwoord :)
Link to comment
Delen op andere websites

Wat sneu voor IJsland boos.gif

+1

Wat een kapitein hebben die mannen, ik wil zo iemand voor België.

GettyImages-542142158.jpg

Alleen al voor die baard, instant respect voor deze man. _O_

Heerlijk stukje in Panenka gisteren:

Jan Mulder: "België moet tegen Gibraltar? Ik geef ons nog kans." :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

"Ons"?

Is die vent nou al genaturaliseerd? emo.gif

Nah, maar hij is wel al een halve Belg an sich met al z'n columns en tv-verschijningen. Grappige verschijning en zijn kritiek op defensief voetbal, horrortackles en slecht getrapte penalties kan ik best wel smaken. emo.gif
Die hebben we, maar hij zat in de tribune! :c

Zonder zo'n epic baard wel. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

"Ons"?

Is die vent nou al genaturaliseerd? emo.gif

Nah, maar hij is wel al een halve Belg an sich met al z'n columns en tv-verschijningen. Grappige verschijning en zijn kritiek op defensief voetbal, horrortackles en slecht getrapte penalties kan ik best wel smaken. emo.gif

Haha, ik had juist de indruk dat de Belgen vooral negatief te spreken waren over Jan Mulder, daar was onlangs nog een artikel over op soccernews.nl. Ik switch met rust telkens naar Een omdat ze daar geen reclames doen. Vind het sinds dag 1 wel opmerkelijk dat Jan daar vaste gast is, zo nu en dan heeft die wel wat fijne kritiek om aan te horen, daar ben ik wel mee eens. Maar af en toe zegt hij ook iets onjuist en als hij dan wordt weersproken door zo'n andere dude die er altijd zit, weet zijn naam even niet, dan gedraagt Jan zich behoorlijk koppig en neerbuigend voor mijn gevoel.. schater.gif Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik had juist de indruk dat de Belgen vooral negatief te spreken waren over Jan Mulder, daar was onlangs nog een artikel over op soccernews.nl. Ik switch met rust telkens naar Een omdat ze daar geen reclames doen. Vind het sinds dag 1 wel opmerkelijk dat Jan daar vaste gast is, zo nu en dan heeft die wel wat fijne kritiek om aan te horen, daar ben ik wel mee eens. Maar af en toe zegt hij ook iets onjuist en als hij dan wordt weersproken door zo'n andere dude die er altijd zit, weet zijn naam even niet, dan gedraagt Jan zich behoorlijk koppig en neerbuigend voor mijn gevoel.. schater.gif

Ik ben alvast fan van vader én zoon. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Balen van deze finale, ik gunde het Duitsland en Wales veel meer. Frankrijk heeft Duitsland wel goed verslagen door de 2 fouten af te straffen, maar Duitsland verdiende de finale meer op basis van het spel wat ze het toernooi hebben laten zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...