Jump to content

[EK 2016] Sportkroeg


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    29

  • KoningJesper

    21

  • Phoenyxar

    18

  • JasonStatham

    13

als België die penalitys had gekregen was t niet gebeurt... emo.gif

Twee waren echt geen penalty's, eentje buiten de 16 en de ene hands waar je niks aan kunt doen. Radja viel te makkelijk, dus ja dan fluit de scheids niet.

Lukaku werd toch echt omver geholpen in de 16 toen hij erlangs kwam hoor. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Aron, je jaloezie begint eerlijk gezegd wel een beetje sneu te worden. Nederland is er niet eens bij en verloor in 2012 alle 3 haar groepswedstrijden. Zet ons Nederlanders alsjeblieft niet zo voor lul.

Lukaku heeft vandaag wel bewezen er niet te staan tijdens een topwedstrijd. Die kansen moesten er gewoon in, net als die kopbal van Fellaini die ik overigens wel erg sterk vond spelen toen hij inviel. Jammer, onnodig, maar zeker geen schande. Dit Wales is gewoon ijzersterk en dat mag ook gezegd worden. Hulde! België, jammer. De potentie is er in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

zwaaien.gif Belgie worshippy.gif

Zo mooi dit worshippy.gif

Zielig. emo.gif

Maar wel mooi Dutchy3010 haar theorie weerlegd!

Wat is hier zielig aan? Wilmots heeft het er zelf naar gemaakt. België had niet genoeg mentaliteit, speelde een beetje als Nederland. Ook zonder passie erin, tja dan verlies en dat vind ik terecht. Zeker tegen Wales, wat echt team en vecht voor alles. Jammer dat Ramsey de halve finale mist. De anderen clubs hadden bijna allemaal iets: Portugal en Polen verdedigde goed, Wales, Italië en IJsland vormen een team en knokken. Frankrijk weet te scoren als het moet, Duitsland speelt mooi. België had geen van allen, dan gun ik ze geen zege.

<p>

<br/>
<br/>

Wat is die mode nu om het Belgisch voetbal altijd, altijd, al-fucking-tijd, af te kraken? <br/>

Leuke buren die Nederlanders.<br/>

<br/>

<br/>

</p>

Doen jullie Belgen dat niet, dan? Volgens mij wel.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Bij 'speelde een beetje als Nederland' denk ik meer aan iedere kans terug naar eigen helft passen...

<p>

<br/>
<br/>

Wat is die mode nu om het Belgisch voetbal altijd, altijd, al-fucking-tijd, af te kraken? <br/>

Leuke buren die Nederlanders.<br/>

<br/>

<br/>

</p>Hai ik leef ook nog

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is die mode nu om het Belgisch voetbal altijd, altijd, al-fucking-tijd, af te kraken?

Leuke buren die Nederlanders.

Laten we even terug gaan naar het WK of zelfs vorige EK, daar gebeurde PRECIES hetzelfde maar dan andersom. In voetbal ben je geen 'buren' maar dan ben je rivalen. Atletico en Real zouden dan ook elkaar alles maar moeten gunnen omdat ze uit Madrid komen? Voetbal is rivaliteit en laten 'lokale' derby's nou net de beste wedstrijden zijn waar het meeste in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is die mode nu om het Belgisch voetbal altijd, altijd, al-fucking-tijd, af te kraken?

Leuke buren die Nederlanders.

Laten we even terug gaan naar het WK of zelfs vorige EK, daar gebeurde PRECIES hetzelfde maar dan andersom. In voetbal ben je geen 'buren' maar dan ben je rivalen. Atletico en Real zouden dan ook elkaar alles maar moeten gunnen omdat ze uit Madrid komen? Voetbal is rivaliteit en laten 'lokale' derby's nou net de beste wedstrijden zijn waar het meeste in zit.

Hier kan ik me in vinden. Precies hetzelfde verhaal had ik ook kunnen typen.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we Kompany ook niet vergeten: Kompany chauvinistisch: "Nederlanders eruit en wij nummer één!" - HLN.be

@3L1077: sorry dat ik het zeg, maar dan heb je een slecht geheugen; "hahahah Holland eruit" topics werden er gemaakt na de verloren halve finale (van beide kanten toen, ook richting BE toen).

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil zit hem erin dat ik kritiek uitte op de manier van spelen en dat ik niet liep te vieren toen Nederland eruit lag.

Ga er mijn reacties tijdens het WK van 2014 maar op na.

Ik geloof dat er ook maar 1 iemand "haha België :cya:" heeft gepost. Jij was toen niet de enige die iets zei als Belg over de Nederlanders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...