Jump to content

[EK 2016] Sportkroeg


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    29

  • KoningJesper

    21

  • Phoenyxar

    18

  • JasonStatham

    13

Lol, dit was één van de slechtste penaltyreeksen die ik ooit heb gezien. Jammer dat Italië naar huis gaat, ik vind Duitsland dit EK iets te steriel en zakelijk spelen. Plus het halve Italiaanse team was niet beschikbaar voor de halve finale, wat goed zou zijn voor Ijsland.

Link to comment
Delen op andere websites

Zaza en Pellè, wat een arrogante kutkoters. Stoer doen, maar wel niet in staat zijn om vanop 11 meter op doel te trappen. Karma op zijn best.

Nog eens 2 redenen waarom het best mooi is dat Italië eruit ligt..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Italië had dan ook de pech dat letterlijk al hun beste middenvelders, allemaal, niet mee konden doen aan deze wedstrijd of het hele toernooi, anders hadden Conte en zijn mannen een gruwelijke coup gepleegd op die beker.

Link to comment
Delen op andere websites

Zaza en Pellè, wat een arrogante kutkoters. Stoer doen, maar wel niet in staat zijn om vanop 11 meter op doel te trappen. Karma op zijn best.

Nog eens 2 redenen waarom het best mooi is dat Italië eruit ligt..

Zaza, eens. Maar in welk opzicht deed Pelle arrogant. Is ook gewoon een erg goede speler :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Zaza, eens. Maar in welk opzicht deed Pelle arrogant.
Aangeven aan Neuer dat ie 'm ging stiften, om dan grandioos te falen.

Is ook gewoon een erg goede speler yep.gif

Kidding me? emo.gif 2 seizoenen geleden 12 goals in 38 wedstrijden(PL), vorig serizoen 10 goals in 30 wedstrijden(PL). Erg goed? Middelmatig, meer ook niet.

Toch vreemd dat beide doelpunten eigenlijk niet hadden mogen gelden. Het Duitse kwam eigenlijk voort uit buitenspel en de Italiaanse penalty was foutief getrapt, eigenaardig.

Dat dacht ik dus ook, onderbreekt toch zijn schietbeweging?

Edit: Staaltje magie van Florenzi:

https://streamable.com/iib0

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Zaza, eens. Maar in welk opzicht deed Pelle arrogant.
Aangeven aan Neuer dat ie 'm ging stiften, om dan grandioos te falen.

Is ook gewoon een erg goede speler :Y

Kidding me? emo.gif 2 seizoenen geleden 12 goals in 38 wedstrijden(PL), vorig serizoen 10 goals in 30 wedstrijden(PL). Erg goed? Middelmatig, meer ook niet.

Toch vreemd dat beide doelpunten eigenlijk niet hadden mogen gelden. Het Duitse kwam eigenlijk voort uit buitenspel en de Italiaanse penalty was foutief getrapt, eigenaardig.

Dat dacht ik dus ook, onderbreekt toch zijn schietbeweging?

Edit: Staaltje magie van Florenzi:

https://streamable.com/iib0

Pelle is een geweldige spits, het is niet alleen een afmaker he. Werkt in veel systemen, maar goed. Dat die pingel mist is niet gek, hij was helemaal kapot. Bovendien voelde Pelle zich doodziek toen hij mistte, die Zaza stond er gewoon nog koeltjes bij. En hij gaf aan te stiften, maar dat is toch pure bluf(of snap je niks van het spel van speler VS keeper).

Maar Wales-IJsland zou echt awesome zijn als finale, al is de kans dat IJsland in de finale komt miniem. Frankrijk uitschakelen, is één, maar daarna ook nog Duitsland. Dat wordt toch echt wel lastig. Frankrijk heeft sterke spelers, dus ik hoop dat IJsland kan verrassen vanavond.

Link to comment
Delen op andere websites

Pelle is een geweldige spits, het is niet alleen een afmaker he. Werkt in veel systemen, maar goed. Dat die pingel mist is niet gek, hij was helemaal kapot. Bovendien voelde Pelle zich doodziek toen hij mistte, die Zaza stond er gewoon nog koeltjes bij. En hij gaf aan te stiften, maar dat is toch pure bluf(of snap je niks van het spel van speler VS keeper).

Ehh jawel, net omdat ik dat snap, snap ik dat spelers dat niet moeten doen. Keepers hebben niks te verliezen, daarom ook dat keepers vaker dan spelers zo'n spelletje zullen spelen. Als speler kan je alleen maar jezelf belachelijk maken en zorg je ervoor dat je nog meer druk op je schouders hebt(immers: je staat nog meer voor paal als je mist).

Wat ik ook snap is dat de beste penaltynemers ter wereld zich niet zo als een idioot gedragen, die knallen hun penalty gewoon keihard binnen zonder arrogant te doen. Zelfs Ronaldo en Ibrahimovic hebben op dat vlak meer verstand.

Een geweldige spits knalt er op een seizoen 20 binnen(in een noemenswaardige competitie weliswaar), alles wat daaronder ligt is voor mij niet geweldig. Geweldige spitsen zijn Kane, Vardy, Aguero, Ibrahimovic, Lewandowski, etc. Pellè mag de veters nog niet strikken van deze mannen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn Pellè en Zaza een losers. :7 Ik snap echt niet waarom je bij Neuer nota bene een penaltyshowtje gaat houden. Ze mogen van geluk spreken dat Schweinsteiger die bal kats verkeerd raakt, anders was het meteen over geweest. Italië verdiende overigens niks gisteravond. Duitsland was de enige die wat wou.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

ITT: een hoop pro-Duitsers, maar de wedstrijd tegen Italië was gewoon kop of munt he. Als Duitsland beter was geweest hadden ze gewoon met 2-1 gewonnen. Maar dat is ze niet gelukt, dus laat ze maar tegen Frankrijk zien of ze echt nog wat waard zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...