Jump to content

iPad kopen


NickOwnage

Recommended Posts

Eigenlijk puur om alleen twitch en horizon go mee te kijken op mn werk.

blauwoog.gif

Maar goed. 100 euro voor een iPad 2 vind ik een fair prijs voor jouw doeleinden. Hij runt nog op iOS 9 (verwacht geen verdere updates meer naar iOS 10), en je kunt dus alle apps draaien die jij momenteel wilt. Geen idee wat de prijs van een iPad 4 is, maar als dat niet veel meer is, is het misschien verstandiger (lees: meer bang voor je buck) om die te nemen. Die krijgt namelijk nog een update naar iOS 10 (wie weet zelfs 11) en is toch een merkwaardig verschil in hardware (+retina scherm).

Link to comment
Delen op andere websites

Horizon kijken gaat prima op een iPad 2, doe ik ook en is mij nog nooit tegengevallen.

Twitch weet ik dan weer niet, maar als je af en toe ook wilt internetten of facebooken zou ik verder kijken want hij kan af en toe nogal traag zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben uiteindelijk voor een iPad mini 1 gegaan. Kon deze krasloos overkopen voor 150 en vond het zelf wel een prima deal. Het gaat me puur en alleen om horizon go en twitch. Wellicht wat andere kleine apps maar zeker geen social media. Daar gebruik ik mijn iPhone wel voor. Anyhoozle, toch bedankt voor de reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...