Jump to content

Nat-type 3 naar 2 zetten experia box TG789vn


HeroismNL

Recommended Posts

Ik vrees voor je dat je daarbij met hetzelfde issue zit, upnp is bij kpn al jaren nooit voldoende geweest. Maar goed, hou ons op de hoogte! Allicht zijn je ervaringen zinvol voor andere forumleden! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de zogenoemde "kpn webmaster" is de box die ik nu heb rijp voor het bejaardencentrum en heeft dat type altijd problemen gehad met upnp. Bij de nieuwe moet ik hem gemakkelijk open kunnen zetten volgens hun. Ben benieuwd, ik krijg hem dinsdag en laat het dan weten

Link to comment
Delen op andere websites

ga met je internet browser naar http://192.168.2.254/ klik vervolgens bij

Toolbox op Delen van spelen & toepassingen

rechts boven in staat Configureren klik er op, vink het upnp aan klik op toepassen en je klaar ben je.

Zo makkelijk. Heb mijn nieuwe experiabox vanmiddag pas. Maar kon het niet laten om het net even te proberen. En het werkt. 30 sec werk en zat netjes op NAT-Type 2

Let wel op dit geldt alleen voor KPN gebruikers

Bewerkt: door HeroismNL
Link to comment
Delen op andere websites

Als je ook online wil spelen met anderen zonder gedoe zou je toch evencde tutorial moeten pakken, voor PS geldt namelijk type 1 als "vlekkeloos gamen" en 3 als "kan je niks mee", type 2 zit daar tussenin. Veelal werkt dan bijvoorbeeld de voice niet, of die wel maar kan je niet met iedere speler connecten, bijvoorbeeld niet met een andere type 2 speler.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

.. of die wel maar kan je niet met iedere speler connecten, bijvoorbeeld niet met een andere type 2 speler.

Weet je dat zeker? Mijn ervaring samen met vele anderen met wie ik speel(de) is dat type-2 te alle tijde met zowel type-1 als 2 (probleemloos) kan verbinden. In de bijna 10 jaar dat ik nu online game, heb ik er altijd het volgende van gedacht:

[table=border]

-|NAT-1|NAT-2|NAT-3

NAT-1|O|O|O

NAT-2|O|O|X

NAT-3|O|X|X

[/table]

Met een X voor verbinding niet mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

De NAT-2 / NAT-2 combinatie (vergelijkbaar met Moderate / Moderate op de 360 en One) is onvoorspelbaar. Zo hebben we weleens met 1/1/2/1 gespeeld, waarbij een tweede 2 niet kon verbinden. ;)

Je model klopt soortvan, maar bij de 2/2 verbinding zou je zowel een rondje als kruisje moeten plaatsen. Ik geloof overigens dat in Nederland de gemiddelde jongere gamer vaak met 2 zit opgescheept. Bij Death Incorporated zijn we regelmatig met nieuwe leden eerst in een voice sessie bezig geweest op type 3 of 2 weg te werken, omdat hun eerste keer meespelen niet slaagde of ronduit belabberd verliep. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...